Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rv Je mi líto, ale dnes jste se u mne shodil. Protestovat proti Babišovi je podle Vás nesmysl. Ale nenavrhnul jste nic lepšího! Zatím ho ani ve volbách neporazíte! Rv

1 0
možnosti
Foto

Nikde jsem pane Šimku ani slovem nenapsal, že protestovat proti Babišovi je nesmysl. Nevím kde jste na takovou pitomost přišel.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Myslím Martine, že se pleteš. Jak třeba víš například to, co se nestalo, neudálo (už bylo zde i jinde zmíněno) - jakkoliv to mohlo být v plánu, ale jen proto, že se vzedmula tak velká vlna odporu, věci probíhají jinak? Jak víš, že to nemá žádný vliv? Já jsem naopak přesvědčen, že to má a ještě bude mít obrovský vliv. A ten tlak je dobrý i z mnoha dalších důvodů - tedy je dobře že tu je, a že bude nadíle pokračovat. Užít si Vánoc, to rozhodně nikomu nebrání, mimochodem.

5 2
možnosti

Autor mne také zklamal! Místo protestů si chce dál nechat kálet od ANO na hlavu! Tady nejde o demokracii, když ANO pohrdá pravdou, slušností, zákonem i občany! :-)

1 0
možnosti
JR

J72a74n 77R63á47ž

17. 12. 2019 17:48

Myslím si, že je dobré občas vládě, ať je jakéhokoliv složení, demonstračně ukázat, že to co dělá se větší množině občanů nelíbí, takže primární nápad pánů Mináře s Rollem založit spolek jehož jedinou náplní je zorganizovat protivládní demonstraci, mi připadal jako oboustranně výhodný. Organizátoři vydělají něco peněz a demonstrace možná osloví vládu, zejména jejího předsedu, aby se nad sebou zamysleli. Když se po "Václaváku" potvrdily obavy, že MCH je sice ekonomicky efektivní politický stratup, ale jeho autoři už neví jak jej dál rozvíjet, přestal jsem se o aktivity MCH zajímat.

2 2
možnosti

Je snad lépe se nechat od vládních straníků vysmívat, když pohrdají pravdou a úctou k voličům? ?

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že bychom si měli tak trochu všichni ujasnit, proč by měla mít účast na demonstraci větší váhu v d e m o k r a c i i než účast ve volbách. Vidím to z hlediska ústavy obráceně. Váha toho prvního aktu končí rozchodem demonstrantů, váha toho druhého je dána délkou mandátu zvolených zástupců.

2 3
možnosti

A pohrdání politiky vám nevadí?!?

0 0
možnosti
Foto

Pan s. šéf KSČ(M) Filip Vám dal za pravdu, jak čteme v dnešním článku. A tak je to správné,svůj k svému! ;-D

4 6
možnosti
Foto

Pane Dvořáku budte si jistý že kdyby o mně Filip věděl a znal me názory do smrti smrtouci by veselý nebyl

4 1
možnosti
Foto

když tak čtu příspěvky pana Nikla, Chmelíka, paní Černé, dýchá na mne atmosfera Rudého práva.

Oni ti odpadlíci a ztroskotanci některým z mysli nevymizeli.

6 4
možnosti
Foto

Ano jejich pochvala je zajímavá když můj blog s jejich názory rozhodně nesouzni. Když to napíšu polopate ale opatrně abych nebyl zase obviněn z touhy po nasili tak reknu tohle: Moje radikální myšlení mi velí že pokud ani po mnoha měsících nadmerneho usili neni změna či náprava v dohledu, je čas zmenit taktiku a to i tak ze se zeptám zda ten kdo dosud byl u kormidla snah dělá věci správně nebo zda sleduje jen své zájmy.

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JB

J45i67r83i 57B43o69r

17. 12. 2019 10:29

Když bude, třeba v Německu, protestovat 80 000 lidí,tak se tady z toho můžeme urvat,jak to má Merkelová sečtený a jak je tam všechno špatně. Německo má 80 milionů obyvatel.Když se u nás sejde 250 000 lidí tak je to řvoucí dav naivních, zmanipulovaných a podplacených lidí, kteří vůbec neví co chtějí. To mě nějak nesedí.

Jenom aby to nebyla nějaká kampáň.:-/

9 5
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy