Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I45v45a49n82a 20L78a51n31c15e

31. 12. 2019 0:13

"Hvězdičky mi vadily v kinech. Na Angeliku jsem musela rok čekat, než jsem se na ni směla podívat. Občanky se v kinech kontrolovaly. Když jsem byla v letech, že jsem tyto filmy nesměla vidět, tak mi to ani nevadilo. Já jsem chodívala spát se slepicema a vstávám dodnes se slepicema, Usnulajsem u každého filmu, i když už jsem se na filmy směla dívat, dávaly je totiž kolem desátí hodiny. Před filmem by se měli diváci varovat, jestli tam bude něco, co by děti raději neměli vidět: násilí, apod.

1 0
možnosti

Nikdy mi není zcela jasné, proč se tolik emigrantů tak rádo vyjadřuje k realitě všedního dne v České republice. Pan Braun, tedy údajně, bydlí a pracuje na Floridě, je Kanaďan a přesvědčením ultrasionista, který by si přál žít zřejmě v Izraeli, ale přesto se neváhá vyjádřit k takové marginalitě, jako je zavedení piktogramů na obrazovce ČT. Ještě, že ty emigrantské "Mirky Dušíny" máme, protože co bychom si jinak bez nich počali. ;-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

Dokonce trojitý úsměv. Sakra sakra, jen aby to nebylo podle přísloví "kdo se směje neví čemu, podobá se...však už vědí Hruška, ne? A nikde jsem nenapsal že jsem ultrasionista. To snad ani neexistuje. Takže nelžou herr onen.

1 1
možnosti
Foto

Vysvětlí mi někdo význam slovního spojení " udeřit hlavičkou o hřebíček" ? Je to ironická přeměna známého rčení "Udeřit hřebíček na hlavičku" anebo je to jeho pouhé zkomolení?

0 0
možnosti

P53e14t42r 70B66u86r15i81a31n

30. 12. 2019 21:12

A) je správně

4 0
možnosti

P59e10t10r 49B67u73r86i35a15n

30. 12. 2019 21:01

Nápad je to příšerný už z jednoho zásadního faktoru. ČT to zavede a bude všude vytrubovat, jak je to žůžo a "nikomu to nevadí, už to funguje", i když to nebude mít jak objektivně zjistit. Ale přeci nepřizná, že zase vyhodila pár míčů daňových poplatníků oknem. No a chytnou se toho nějací aktivisté a budou to vyžadovat u všech TV. Od toho je pak krůček nařídit to i na You Tube, před články v časopisech a zvuková podoba pro ostřejší písničky může následovat.

V dnešní Orwellovské době bych takto nedráždil hada...

4 1
možnosti
Foto

Tak na youtube to už snad je. Musíte se u některých filmů a písní registrovat, že je vám 18. Ono by nevadilo, že tam je nějaké upozornění, jako vodítko pro rodiče malých dětí ale podobné piktogramy jsou vážně nesmysl.

0 0
možnosti

To je opravdu hroznééééééé .

1 0
možnosti
Foto

Tak se dívám, pane Braune,

že se cenzoři z České televize mají od Vás čemu učit.

2 1
možnosti
Foto

O nikoliv pane Petříku. Jednou se vždy ucho utrhne. A já vás už dvakrát upozornil, že si nemáte ke mně chodit foukat bolístku a trollit.

Upřímně řečeno, myslel jsem, že oceníte že jsem s vámi zatočil stylem, kterému rozumíte nejlépe - po bolševicku.

Ale vážně, tento blog byl míněn jako sarkasmus, nadsázka a legrace. Nemám chuť se brouzdat vaší žumpou nářků a konspirací. Budiž vám to smazání poučením. Za tu dobu můžete už vědět, že je mi naprosto lhostejné, jestli bude diskuse vypadat jako noty na buben.

1 1
možnosti

Souhlas a karma, je to lidově řečeno hovadina. Navíc, když vidím ty malůvky, tak to by měla naše nestranná a vyvážená ČT zaslat všem nadšeným koncesionářům nějakou brožuru s vysvětlivkami. R^

4 1
možnosti

Ty spermie vypadají spíš jako smrže nebo tulipány:-).

0 0
možnosti
Foto

A bude tam také označení pro pořady, na něž normální člověk nemůže koukat bez újmy na zdraví?

R^

3 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

A jak budou označovány pořady obsahující manipulaci?

8 0
možnosti
Foto

Vždyť to máte v levém rohu nahoře: ČT ̈.

10 0
možnosti
Foto

Vždy mne potěší když myšlenky létají prostorem.

Oba dva jsme napsali blog na stejné téma; já jsem svoji verzi publikoval o 58 minut dříve. To se nechlubím, jen mám na mysli, že něco asi bude ve vzduchu, když se iracionálno projevuje tímto způsobem.

Přeji Vám řadu blogerských úspěchů, nápadů i čtenářů v novém roce.

PF 2020

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, a to jsem kontroloval, jestli na podobné téma už někdo nepsal přede mnou. Vás jsem přehlédl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy