Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná písnička!!!! Už jsem viděla několik chlapů v ženských šatech a v lodičkách. Ríkají si: girl. Ráda bych se jich zeptala, kdy se naposledy podívali do svých kalhotek a viděli vagínu. Pokud mají pindíka, tak jsou boy, boy a boy zůstanou. Saty a lodičky jim nepomůžou. To je jako kdybych si dala na hlavu korunu a myslela si, že jsem se tímto stala královnou.

5 0
možnosti

Móda se stále mění. Pamatuji za mých mladých let, když měl chlap chlupatý prsa, bylo to považováno za ozdobu.. Bylo to, pro mě pořád je, rajcovní. Dneska si tuto krásnou mužnou ozdobu normálně holej.. No, možná za pár let budou chodit v lodičkách. Ale ze zkušenosti mohu říci, nic moc pohodlné.

1 0
možnosti

Někomu to jako ozdoba nepřijde. Je dobře, že si se svým tělem dělají, co chtějí. :-)

Byly a pořád jsou ženy, které třeba vůbec nenosí náušnice, protože jim to jako ozdoba nepřijde.

0 0
možnosti

Špatně směřovaná otazka. Mělo být: Vám by se, pánové čtenáři, takový chlap líbil?

0 0
možnosti

Ano souhlas, je třeba bořit genderové stereotypy, a já byl jedním z průkopníků.

Již jsem o tom v minulosti psal, že jsem se o to chtěl pokusit před mnoha léty, kdy jsem bydlil ve stejném domě s jistým známým současným starostou, v poslední době připomínané městské části Prahy.

Vždy, když na mě připadl úklid společných prostor pocítil jsem neodolatelnou touhu vyzkoušet před prahem ponechanou obuv jeho matinky, neboť její velikost mě přímo fascinovala a věřím, že by mi její střevíčky rozhodně velikostí padly a zcela jistě by mě bývaly netlačily.

Ovšem nenalezl jsem bohužel nikdy k tomuto kroku odvahu, při představě co by se asi dělo, pokud by v té chvíli otevřela dveře, neboť v oné době byla tato záležitost genderové vyrovnanosti zcela neznámou věcí.

0 0
možnosti

J69a42k60u61b 19H72o11z17a

15. 1. 2020 10:31

Dobrý počin. Hádám, že řádně rostlí tranďáci bouchli šáňo.

0 0
možnosti

Super, pořídím si 20cm štekle a konečně budu vysokej chlap :-)

0 0
možnosti

Úplně se na tom Václaváku vidím:-).

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna modní návrhářky bych nebral moc vážně,to "oblečení", kdy byl model oblečen tak,že mu ven koukal penis se také moc nechytlo....;-)

0 0
možnosti

"Dámy a pánové, nevím jak vy, ale mně se prostě stýská po době, kdy chlap byl chlap, ženská byla krásná a upravená..."

Asi žiju v jiném světě. Potkávám upravené ženy a chlapi jsou chlapi. Že si někdo je ochoten nazout lodičky, ještě neznamená, že se z toho stane masová záležitost pro každého chlapa. Nebo se schválně koukáte na ty exoty. Jinak to nevidím.

2 0
možnosti

No .... pojem "chlap" je velmi široký a silně závislý na hodnotícím subjektu.

2 0
možnosti

Jsme pokroková rodina a Karin Oderkovou jsme již dávno překonali ! Genderové stereotypy jsme vyřešili nákupem obuvi, vhodné kolem chalupy ! Osvědčily se Gumové pantofle od značky Crocs ! Dále, jsem u Vietnamců objevil zimní - kotníčkové galošky. Opravdu super i s hřejivou vložkou ! Obuv pohlaví nemá a slouží skvěle. Doporučuji ! ... :-)

7 0
možnosti

Ano, crocsy jsou vhodné pro každý gender:-).

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS