Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na tom videu s Macronem mě celkem překvapuje jeho mizerná angličtina ...

0 0
možnosti

Macron patří k vyvoleným,kteří mají určité informace. Já jsem žid po matce a uvědomuji si,že stát Izrael končí svoji dosavadní dějinnou etapu. Budoucnost neznám,ale změna již přichází.Snad správná.

0 0
možnosti

Ani já jsem v článku a avizovaných videích neviděl hysterické scény - ani jak píšete - jekot a zbavení smyslů. Macron se omluvil, nepřemýšlíte o další revizi Vašeho textu i Vy sám ?

1 1
možnosti
Foto

Není o čem přemýšlet. Spíše bystě měl přemýšlet vy nad tím, že když se vám moje texty nelíbí, dodržíte svou zásadu a nebudete je číst. Je to snadné. Uvidíte jméno Braun a půjdete o dům dál. Nebudete si přece při své inteligenci nechávat něco vnucovat.

2 0
možnosti

Ale ono k zadnemu hysterickemu zachvatu nedoslo, Macron pozadal izraelskeho policistu, at vyjde z kostela, podekoval mu za skvelou praci ve meste, ale jasne rekl, ze plati urcita pravidla, ktera je nutno respektovat. Dokonce zduraznil, ze je potreba zustat v klidu.

2 2
možnosti
Foto

J52o93z58e89f 50M33a85c66h

23. 1. 2020 22:59

Jezisi tolko kecov o jedno Macronovi, zidovskom policajtovi a Martin Semitovi Braunovi

0 4
možnosti

P23e72t49r 42L98o37r89e20n98c

23. 1. 2020 19:00

Pane Braune, já s Vámi v naprosté většině souhlasím a sympatizuji a jsem rád, že sem píšete. Leč jsem i zvědavý - zdáte se mi v poslední době nějaký pilnější v mazání ;-). Smím se zeptat, kdo a čím tady "zlobil" dnes?:-)

0 0
možnosti
Foto

Píši to často. Automaticky mažu vše co napíše pan Polický. Jen dodávám že nevím co píše. Prostě vidím jeho jméno a okamžitě jej mažu. Důvodem jsou jeho nehorázné lži a sprosté útoky na mou osobu, kdy mně označoval za neonacistu a rasistu a přestože jsem jej několikrát žádal aby toho nechal, pokračuje v tím dosud. Kromě něj jen zřídka ale opravdu velice zřídka mažu někoho jiného a to jen tehdy, když už onen pomyslný pohár přeteče. Dnes se to stalo v případě pana Davida Horáka, který je zde obecně znám jako antisemita, který nenávidí Izrael. Můžete se na mém blogu a i zde přesvědčit, že nikoho nemažu za to že se mnou nesouhlasí. Jestli se mnou někdo souzní nebo ne je mi naprosto lhostejné. Samozřejmě mně potěší souhlas nebo pochvala ale nepíši pro chválu a kritika mně také nezajímá. Druhá věc jsou ovšem urážky a lži. Ty tolerovat nehodlám.

4 0
možnosti
Foto

J61a82n 20P62e59c54h66a

23. 1. 2020 18:44

Macron je prostě taková nevyzrálá hysterka.

5 0
možnosti

Nevím jaký je jinde, ale co Vám na avizovaných videích připadá hysterické?

0 1
možnosti

Hlavné mesto Izraela z medzinárodného hľadisk aje ešet stále Tel Aviv. Väčšina Jeruzalema je okupované územie podobne ako je okupovaný Krym.

Inak sám ste si v blogu odpovedal, prečo Macron skákal. Kostol sv. Anny je výsostným územím Francúzska m(podoben ako veľvyslanectvo), takže príslušník Izraelských bezpečnostných sil tam bez povolenia Francúzskych úradov nemá čo robiť.

0 8
možnosti

Hlavní město Izraele je z hlediska naší civilizace Jeruzalém!

9 0
možnosti

Ať si blbeček Makarón moc nevyskakuje. Kdyby Izrael chtěl, rozdrtí neschopnou Francii za pár hodin.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS