Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pozoruji, že z výrazu nacismus či fašismus se v ústech nevzdělaných lidí stala nadávka, kterou častují svého odpůrce. Je to v podstatě hnus, když vzpomeneme na oběti toho zrůdného Hitlerova režimu. KarmaR^

4 0
možnosti
KM

Nějak náhodou jsem zjistil, že tahle Vaše zkušenost musí být skutečně bolestná, když se nevyplakáváte pouze tady, kde snad ke zmíněné věci došlo, ale musíte ji zanášet i do dalších sfér.

Podobně jako když člověk šlápne někde na chodníku do čehosi hnědého, mazlavého a páchnoucího a pak to na podrážkách obuvi nevědomky roznáší dále a dále. I když v tomto případě to nebylo asi nevědomky, neboť jste se asi chtěl vyplakat na hrudi pana Vodvárka, který Vám tam svými slůvky pohladil dušinku, a snad se Vám konečně bude lépe usínat.

1 12
možnosti
Foto

Náhodou? Vy čmucháte na blogosféře náhodou?

5 0
možnosti
Foto

Jeden čas jsem sem přímo toužila patřit a dávala se sem sama. Ochutnejte...není to špatné. A lidi si mne našli... dokonce to doporučuji. Dokonce by se mi líbilo, kdyby se sem přesunovalo čím dál víc lidí. Důvod pro tohle mám. Svobody víc a bylo by veskrze zajímavé, jak by to zafungovalo, kdyby moje verze - že právě sem - mohutněji u dalších zafungovala:)))

Jak s adminy i vycházím - ouřadovitost přivřenou v pantech ráda nemám. Podle pravidel byla posuzována Milada Horáková a MJH. A vím, co to je , kdy dodnes na mne visí příspěvek, kdy se jedno nejmenované jelito zabavilo tím, že mne oznančilo jako tu, co činí to, co sama kritizuje. Co mne tu prostě neskutečně jako to možné a dovolené trápí...Podsouvání závislostí a duševních nemocí... Pro mne urážka druhého jako hrom. A?...že já tohle dělám, komentář , jenž visí a visí...

...Rozumím vám. Pocit chápu...Ale že jste tady? Kašlat na to a naopak si tu budovat prostor... není to špatné:);-) faktem je, že já absolutně nepotřebuju čtenost ani karmu. Já chci jen něco málo říct. To mi vážně stačí:)

0 0
možnosti
Foto

Ale to mi Radko nevadí a věděl jsem že tu skončím.

1 0
možnosti
Foto

Příliš velká spousta lidí používá termínu nacista (či neonacista, fašista apod.) pouze jako zlobnou nálepku, aniž by ten termín obsahově znali. V diskusi je pak používá v argumentační nouzi jako berličku. Jedná se (mj.) o tzv. falacie, neboli argumentační klamy. Na Wiki jich naleznete celou řadu. https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam

7 0
možnosti
RS

Pocit křivdy vás zcela zřejmě vykolejil tak, že nejste schopen uvažovat v souvislostech. Nejde o urážku, ale o napomenutí, abyste se zamyslel nad historii svého národa ze Starého zákona.

Např když Mojžíš Izraelcům prorokoval co se lidem Izraele a národu stane, když nebudou poslušní hlasu Hospodina.

Copak vás tyto následné dějiny nepoučily o nevyhnutelností božích soudů?

Zmínil jste dva takové, kteří se domnívají, že jsem povolání k nápravě zla ve světě, jen si vzpomeňte kdo vzbudil babylonského vládce k potrestání Izraele a kdo ho potom odstranil.

Ti dva po zásluze dostanou svou "odměnu". A všichni ti, kdo jím pomáhali jakkoliv, také.

Lidově řečeno, zklidněte se.

1 10
možnosti

Dejte si studenou sprchu a pak si nafackujte. Třeba to pomůže.:-/

6 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KM

Pane Konráde, buďte vděčen, že zde máte své anděly strážné.

...vždyť kdo by Vás jinak upozorňoval a chránil před poměrně častými gramatickými nesmyslnostmi, které tak často zde tvoříte?

0 1
možnosti
Foto

Blog bohužel splňuje přesně Hydeparková pravidla, ale nedivím se tomu co Vás vedlo k jeho napsání. Fanatismus je špatný a je fuk jestli má hnědou, zelenou,růžovou, nebo jakoukoli barvu. V ledasčem můžeme mít rozdílné názory, ale jedním jsem si jist.... s neonacistou bych nikdy rád nediskutoval.

1 0
možnosti
PM

V poslední době mnoho lidí skrývá své fašistické způsoby za to, že oponenta označí za neonacistu. "Neonacisty" se to pak kolem jen hemží a skutečný význam toho slova se nakonec tak rozplizne, že už ho nikdo nebere vážně. Komu ku prospěchu, ať si každý přebere sám.

0 0
možnosti
RC

Plně s tebou soucítím Martine!!!

Jsou jisté meze a tahle je jedna z nich.

Jen co čekat od levic.fanatiků?

9 0
možnosti
AM

I když s vašimi blogy většinou nesouhlasím, v tomto vám dávám za pravdu a soucítím s vámi. Admini tady rozhodují a mažou jako mocipáni. Mně blokují velmi rádi, často, za obyčejnou "lidskou nadávku" jako je pitomec či kráva, přičemž např. sprosté osočování a urážení prezidenta některými blogery prochází v klidu protože je to IN. Vaše blogy jsou často k zamyšlení, odlišný názor mi tolik nevadí, jako ten z mého náhledu "nevkusný výběr" písniček na závěr.

1 0
možnosti
TT

Hm, vzhledem k tomu, že neomarxisté - samozřejmě antisemitští - mají na zdejším portálu výsadní práva, jedná se možná o boj proti větrným mlýnům. Ale na házení flinty do žita apod. je vždycky času dost. ;-)R^

10 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy