Sobota 27. února 2021, svátek má Alexandr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 27. února 2021 Alexandr

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F74r23a16n53t19i84š33e48k 34R39o65k32y91t28a 4828851988468

Moc dobře napsáno. Karma!

+2/0
21.10.2020 13:22
Foto

M69a41r40t33i49n 30B21r92a19u24n 2544477211799

Já to shrnu, abych tak nějak obecně odpověděl všem. Mám stejný názor jako pan Bílek v tom, že v době nouzového stavu, by demonstrace povoleny být neměly. V opačném případě totiž ten nouzový stav přichází o jednu ze svých podstat. Vzhledem k tomu, že se vyhlašuje zpravidla na jeden měsíc, myslím si, že je to doba, kdy je možno všeliké demonstrování a protestování oželet, hlavně pokud se jedná o zdraví a životy. A o to tady jde. Je mi vyčítáno, že jsem někoho urážel ale jak mám nazvat lidi, co egocentricky preferují svůj pohled a požadavek chodu země a asi i světa nad zájem ostatních lidí? Já prostě nemohu k těmto lidem, k organizátorům nedělní demonstrace přistupovat s respektem a slušností. Kdyby to šlo, napsal bych natvrdo co si o nich myslím. On to totiž nebyl protest, byla to demonstrace síly. Snaha ukázat že tady jsou a že se jích někdo má bát. Proto také organizátoři pozvali či "pouze" akceptovali přítomnost rowdies. Bez ních by totiž ta síla nebyla tak úplně vidět. Nešlo o nic jiného nežli vyvolat chaos a výtržnosti a je opravdu známkou úpadku myšlení těch, kteří šíří řeči o tom ,že provokovala policie. Každý kdo umí myslet totiž pochopí, že ani policie ani vláda neměla nejmenší důvod k vyvolání oněch výtržností. Co by tím docílili? Můžeme to vidět včera, dnes i zítra. Co ze změnilo? Co zíslaka vláda údajnou provokací? Nic, vůbec nic. Demonstrani mohli v poklidu odejít domů. Nikdo jím nekladl překážky a ti, co byli zvědaví a vyčkali, mohli domů také. Jen byli s největší pravděpodobností nuceni předložit doklad totožnosti. Nikdo je nezmlátil, nikdo je nemučil. Jiná věc byli rowdies - tedy chuligáni, kteří dostali co zasloužili. No, z mého pohledu dostali málo. Ale to je můj soukromý názor.

+6/0
20.10.2020 22:09
Foto

L57e25o15n14t17ý50n81a 55C12h23v97á57t84a91l26o43v71á 1573665816

Policie měla důvod k vyvolání výtržností, protože když vyvolají výtržnosti, mohou beztrestně mlátit lidi a ještě jim to slušní lidé jako Vy schvalují. Kdyby tam jen postávali lidé a policie je začala mlátit, nejspíš byste to odsoudil, když tam dodají pár provokací a řeknou, že to byli rowdies, tak je vlastně všechno v pořádku. Takové důsledky má schvalování jakéhokoliv násilí na komkoliv ze strany policie. Překvapuje mě, že zrovna Vy nechápete, že nejdříve budou mlátit rowdies, pak demonstranty a potom úplně všechny. :-(

+2/−4
21.10.2020 0:21
Foto

M34a54r79t44i89n 65B32r97a91u23n 2334797901539

A proč by jako chtěla policie někoho beztrestně mlátit? To se jako domluví s bezmozkama z Baníku a jiných fotbalových klubů a řeknou jím "hele klucííí, my vám teď dáme přez hubu jo?" A oni na to podle vás kývnou? Kde žijete paní Chvátalová? Slyšela jste někdy heslo ACAB? Jestli ne, podívejte se na google a snad pochopíte, že tihle chuligáni se s policií bavit nebudou a hlavně nepotřebují policejní provokace.

+3/0
21.10.2020 1:29
Foto

L51e44o13n76t81ý91n95a 86C85h37v19á51t72a35l10o92v80á 1823895546

Proč by se domlouvala s Baníkem? Pošle tam provokatéry a nepotřebuje se na ničem domlouvat. Heslo ACAB znám a je celkem pravdivé, protože policie tu primárně nikdy nebyla od toho, aby chránila běžného občana, jakkoliv se to dnes snaží všem podsunout. Policie a armáda odjakživa chrání vládnoucí před "lúzou," to je prostě fakt a ani dnes to není jinak. Nakonec ne nadarmo se říká, že je to jedna sorta lidí, jen někteří se přikloní k Babinskému a ti druzí k Boženě Němcový. Jinými slovy, drbani jsou stejná sorta lidí, jen nenosí uniformu, jiný rozdíl není. On nakonec takový policajt je schopen se přizpůsobit čemukoliv, dnes jste rowdie, tak Vás zmydlí, zítra budete poslouchat cizí rozhlas, tak Vás zmydlí, jindy budete označen jako nepřítel režimu, tak Vás zmydlí. Tak to je, bylo a bude. Jestli se chuligáni nebaví s policií, tak dobře dělají, protože každý, kdo se s policií baví, si koleduje o průšvih.

+1/−3
21.10.2020 1:50
Foto

L97e33o69n34t69ý27n83a 59C56h20v10á74t77a92l47o73v98á 1683795846

Nepřekvapivě to platí všude.

https://www.youtube.com/watch?v=h6EA90o7ILg

0/−1
21.10.2020 1:52
Foto

M88a38r66t92i16n 79B24r59a72u90n 2304527961119

Ale stále jste neodpověděla na otázku, proč by to dělali? Proč by policisté mlátili kohokoliv nevinného. Proč by provokovali k výtržnostem. Copak si neuvědomujete, jak strašně moc si odporujete v tom, co jste napsala? Jestliže je tu policie proto aby chránila mocné, což připouštím, tak to mlácení musí být v zájmu těch mocných. Tady to ale tak nebylo. Celá ta nedělní akce nepřinesla nic, žádnou výhodu ani pro ANO, ani pro ČSSD ani pro Agrofert. Nepřinesla nic pozitivního Prymulovi ani Babišovi osobně. Navíc vy schvalujete to hloupé heslo ACAB, jak je tedy možné, že ti co toto heslo mají jako své motto jako něco čím se řídí, by se najednou nechali najmou právě tou policií? A byli to právě oni, kteří se na sociálních sítích domlouvali na účasti na této akci. A ještě něco, k účasti byli pozváni i "partnerské skupiny" z Polska, konkrétně ze Zabrze. Tam to ale nedopadlo. To nebyla provokace policie.

Žádná policie na světě, ani ta v tom nejtyranštějším režimu, by nejednala takto hloupě. Vy tady ve svém komentáři na jedné straně z policie děláte démony ale celkově je máte za nevzdělané hloupé roboty, což by se mohlo teoreticky týkat těch bijců ale rozhodně ne těch, kteří by jím takové rozkazy dávali. Připravit provokaci takového rozsahu, to vyžaduje dokonalou logistiku tak aby byla neprůstřelná. A vy předkládáte argumenty, nad kterými by kroutil hlavou i žáček prvního stupně základní školy.

+1/0
21.10.2020 2:40
Foto

M98a53r20i42e 51J21a74n21d37o39v27á 8191753935416

Jak to, že demonstrace Babišovi nic nepřinesla? Prakticky se o něm přestalo mluvit a řeší se demonstrace a policie. On sám je nejspíš zalezlý někde pod postelí.:-)

+2/−2
21.10.2020 4:00
Foto

K80a23r19e69l 18C93h12y41t63r46ý 2696107823297

Obdivuji vaši trpělivost, s jakou diskutujete s tou ženou, Já bych to nedokázal.

+3/−1
21.10.2020 9:05
Foto

Z78d32e80n91ě48k 30D87a35n38d72a 1241275

Pokud se naivita spojí s emocemi - je to výbušná kombinace. A koukám, že zde není sama!

0/0
8.11.2020 22:36
Foto

L39e63o87n70t47ý64n40a 38C12h70v82á90t38a45l26o40v20á 1573375506

Já Vám nevím, třeba nad takovou křišťálovou nocí by si nejeden žáček prvního stupně základní školy ukroutil hlavu a přesto se stalo. Tak můžete to odmítnout s tím, že dnes by se to už nemohlo stát, ale to si tenkrát říkali taky a jak to dopadlo.

+1/0
22.10.2020 1:20
Foto

J37a55r97o39s53l23a49v 23Ž97v91á87t80o95r92a 5764725773745

To je pěkná hovadina co jste napsala

0/−1
21.10.2020 15:44
Foto

Z74d32e44n51ě89k 76D60a97n10d20a 1831715

Jestli jste tam byla a osobně viděla jak Policie provokuje dozajista máte tu situaci s využitím běžných prostředků natočenou a můžete ji zveřejnit. Pokud ne - docela obyčejně tlacháte.

0/0
8.11.2020 22:31
Foto

Z94d27e25n86ě75k 11D17a89n41d92a 1501905

Napsat, že je provokují, aby mohli mlátit protože chtějí - v dnešní době, kdy má každý u sebe mobil a všude se okolo všech akcí točí média je výrazem divného posunu uvažování.

0/0
8.11.2020 22:33
Foto

Z24d14e78n93ě20k 41D51a48n66d42a 1811615

Souhlas s blogem i touto Vaší reakcí. Podobné akce a prapodivné chování médií stejně jako magistrátu nejsou samostatné a ve spojení vytvářejí to, co se spolku MCHPD nepodařilo. Správně píšete o chaosu a provokování státní moci - aby zasáhla. Mnozí shánějí munici za každou cenu. Hlavního organizátora jsem viděl v kratičkém šotu, kde působil jako jouda. Moje hodnocení nemůže být z kratičkého záběru objektivní - nicméně někdo to natočil, sestříhal a pustil. Za nějakým účelem.

0/0
8.11.2020 22:27
Foto

P28e91t13r 17B61í92l25e48k 9131230305920

Ještě drobný dodatek. Nějak jsem nepochopil o co těm demonstrantům vlastně šlo. Vypadá to, že to byl jen protest proti koronaviru, proti vládě, Babišovi a Prymulovi. Demonstrace by přece měly vždy mít nějaký požadavek, co chtějí ti lidé dosáhnout. Zatím jsem se z těch zpráv jen dozvěděl, že chtějí svobodu, jako by tu ten koronavirus nebyl. Ať ho zkrátka vláda nějak zastaví, my to chceme! Trochu mi to připomíná klasické - poručíme větru dešti. Dětinské přání. A víme jak to skončilo.

0/0
20.10.2020 21:41
Foto

P62e80t16r 10B71í69l84e43k 9381930605740

Tak za prvé - vůbec jsem nepochopil, jak někdo mohl vymyslet takovou pitomost, že demonstrovat se může do 500 lidí a mají se rozdělit po skupinách po 20 lidech, aby se údajně nenakazili. Jediné pozitivní, co ta "demonstrace" přinesla je, že je to prostě neuskutečnitelný nesmysl. To je velké mínus vládě a MZ.

Za druhé - demonstrace za nouzového stavu a současných nárůstů nakažených vůbec neměla být povolena, ať mi nikdo nevykládá, že je to ústavní právo. Demonstrovat v průběhu takové světové katastrofy proti ochranným opatřením, ať s nimi souhlasím, či ne, je zločin a měl by být trestán. V nouzovém stavu musí jít bohužel některá občanská práva stranou, stačí mít v hlavě mozek. Zejména, když jde o ochranu obyvatelstva před takovou katastrofou. Tady naprosto selhalo vnitro a Magistrát hl.m. Prahy.

Za třetí -prý se chystá další podobná demonstrace na 28. 10. Pokud to někdo za podobných okolností povolí, tak by měl jít do báně i s těmi demonstranty.

S autorem jinak prakticky ve všem souhlasím, až na to konečné prohlášení - to je opravdu nevymahatelná a neuskutečitelná pitomost.

0/0
20.10.2020 21:23
Foto

D78a98n35i52e21l 90K58o11r56o60u45s 9481944719950

R^

0/0
20.10.2020 20:26
Foto

D28a88n97i52e41l 88K21o21r57o34u79s 9961644779460

Asi jste příliš nepochopila, co chtěl pan Braun říci.

Navíc srovnáváte nesrovnatelné.

+1/0
20.10.2020 20:26
Foto

D81a52n62i66e13l 64K38o68r17o63u81s 9321124429260

to patří paní Jandové

+1/0
20.10.2020 20:26
Foto

M95a83r42i22e 46J15a68n20d59o49v88á 8871233935856

Nebyla jsem tam, ani jsem to moc nesledovala, takže nehodnotím, i když si myslím, že Babišovi se to velmi hodilo.

Ale myslím, že ten konec je velký omyl. Myslíte, že ten, kdo si kupuje cigarety, alkohol, nebo bůček, by měl podepsat prohlášení, že v případě rakoviny plic, cirhózy jater, nebo kornatění cév, si bude léčbu hradit sám?

+1/−7
20.10.2020 17:48
Foto

M20a60r45t78i23n62a 94M42o14u92d62r59á 7380453776179

Tak Vy v každém případě.

+2/0
20.10.2020 21:35
Foto

M88a19r24i18e 82J23a31n64d10o75v83á 8511173635746

No na vás dojde, až si budou lidé muset sami hradit léčbu duševních poruch.:-/

0/0
21.10.2020 4:01
Foto

M50a55r23e76k 71K70o65n63e13č43n87ý 3108179537510

Pane Braune, je skutečně skvělé, že píšete fundovaně o události, na které jste nebyl. Policie z náměstí lidi nepouštěla ven, to je bez debaty prokazatelné a jsou na to svědci, pokud jste tam nebyl, tak mlčte.

Víte, mám názor shodný se Švédskou zdravotní agenturou Folkhälsomyndigheten, že ochrana rouškou je vědecky neprokázaná a může být kontraproduktivní. Jinak řečeno, může způsobit více škody než užitku. Jsem proto tupoun a nezodpovědný blb?

Věříte, že nosit mokrý hadr přes ústa po celý den, je skvělé a funguje jako efektivní ochrana před virem? Já ne. Jsem proto tupoun a blb?

Věříte, že dlouhodobé sociální odloučení snižuje lidskou imunitu a zhoršuje možnost obrany před virem? Já ano. Jsem proto blb? Jsem tupoun?

Věříte tomu, že by se mělo k této nemoci přistupovat normálně jako ke každé jiné a léčit skutečně klinicky nemocné a nezatěžovat systém lidmi bez příznaků? Já ano.

Věříte, že opatření proti viru rozkládají společnost a vedou k destrukci ekonomiky a ruku v ruce i zdravotní péče? Já ano. Jsem blb a tupoun? Možná, že ano, ale nemyslím si to...asi jako každý blb :-)

Pojďme se kultivovaně bavit bez označování za blby a tupouny a bez odkazů na anekdotické petice. Připadá mi to nedůstojné.

Chápu, že někdo je běsem bez sebe, jak může existovat lidská zrůda bez špetky respektu k vládním opatřením, jde se vybít na náměstí a ještě u toho nakazí nevinné kolemjdoucí. Chápejte prosím vy, že takto se necítím a mám k tomu racionální argumenty.

děkuji MK

+3/−4
20.10.2020 16:05
Foto

M21a89r96t39i87n 18B82r31a10u45n 2274527601159

Neděkujte pane Konečný. Nevyhovím vám a mlčet nebudu. Nemusel jsem na náměstí být. Stačí mi videa, mimochodem natočená i organizátory a sympatizanty s odmítáním opatření. Z těch je jasné a nezpochybnitelné, že odejít bylo možné. A bylo to možné nejen před zásahem policie ale i během něj. Během zásahu ovšem policie kontrolovala odcházejícím doklady. Jsou na to rovněž svědkové.

Ani jednomu z Vaších argumentů nevěřím. A myslím že mám na to stejné právo, jako máte právo vy je psát. A vidíte, přesto vám nenapíši abyste mlčel. Jenže vy asi budete ten vlastenec, který argumenty druhých už z principu odmítá a raději věří konspiracím.

+6/0
20.10.2020 16:42
Foto

J49a34r31o56m55í33r 74P68i91n91k92a51v51a 6431980446325

Pane Braune, vidíte jen to co chcete vidět, názory těch co tam byli vás nezajímají, jinak byste si je vyhledal. Psát samozřejmě mate právo co chcete (pravdy, polopravdy, lži), ale nemate právo urážet lidi.

+2/−1
20.10.2020 17:11
Foto

M51a49r88t55i76n 19B20r24a63u10n 2974917691469

Nezajimaji mě demagogické názory a konspirace o provokacich.Jestliže vidim nesestrihane zabery ze kterých je jasné jak to probíhalo nebudu věřit těm co šíří paniku. Speciálně v případě účelově prezentovaneho videa.

+1/0
20.10.2020 18:33
Foto

J80i59r28k72a 85V23a91n66o67u62r46e30k 6147464938650

A vy z tech videi poznate, kdo je pripadne provokater a kdo ne? To jste machr ;-D

0/−1
20.10.2020 22:59
Foto

K40a87r11e10l 94C11h20y25t93r56ý 2216467413697

A odkaz na vyjádření švédské zdravotní agentury máte? Není její název spíše něco z katalogu IKEA?

0/0
21.10.2020 9:07
Foto

L70e10o31n56t70ý90n25a 36C58h18v58á82t30a92l40o87v15á 1763695436

Na videu "týdeník policie" je jasně vidět, že policie nezačala. Neotřesitelný důkaz. ;-D

Policisté v civilu se často objevují na různých demonstracích a provokují. Když tam dojde k výtržnostem, hned každý demonstranty odsuzuje, teď například Vy, takže to své ovoce nese.

+4/−7
20.10.2020 13:50
Foto

J67a14r68o45m84í58r 17P56i91n65k80a29v36a 6921710596145

Nevím, kdo je tupan a kdo ne. Podle mého názoru, šli ti lidé na to náměstí protestovat proti chaotickému postupu vlády, potažmo ministra Prymuly. Na to mají nezadatelné právo, takže tam nebyl nikdo dovlečen násilím. Demonstrace byla svolána a ohlášena před měsícem, byla možnost od začátku s pořadateli jednat, vysvětlovat, žádat. Po shlédnutí několika záznamů, bych doporučil - pane Hamáčku odstupte.

+5/−10
20.10.2020 9:22
Foto

T24o47m94á48š 72K74u50č85e51r37a 3937119269328

Demonstrace měla nastavena jasná pravidla které organizátor vědomě porušil tečka

+9/−2
20.10.2020 9:23
Foto

J41o63s98e40f 13U95l62m20a84n 8420170788665

Taky je sranda, jak někteří investigativci amatéři objevili, že mezi demonstranty se vyskytují "policejní provokatéři" (podobně jako před lety "muž s hnědou bundou"). Pak natočí videa s těmito lidmi, jak nastupují do policejního vozu a interpretují to jako "důkaz". Kdo zná trochu práci policie, tak ví, že je to naprosto běžná věc a neděje se tak pouze na demonstracích ale třeba i sportovních utkáních (rizikových) a dalších akcích, na kterých jsou masy lidí. Samozřejmě to nejsou provokatéři a taky proto chybí videa, kde by tito lidé dělali jakékoliv výtržnosti. Naopak situaci spíše uklidňují, i když ani to není jejich primárním cílem, občas davu i přímo na místě přiznají, že jsou policisté. Ovšem kdo chce věřit tomu, že jsou to policejní provokatéři, stejně tomu věřit bude...

+7/−1
20.10.2020 9:15
Foto

J52i77t62k93a 98J68a38n10ý61r32o47v28á 6418933930986

Je to jinak. I video se dá vytrhnout z kontextu.

0/−1
20.10.2020 13:01
Foto

J16a78r61m90i49l57a 87V71a92v41r56o18c61h36o20v16á 8648945836430

R^R^R^Ač tady nežijete, myslím, že jste to vystihl přesně. On totiž někdy pohled z venku je objektivní, protože neosobní.

+3/0
20.10.2020 8:54
Foto

J72a74k10u11b 57H93o41z11a 9769917834648

Jako by snad naši rowdies potřebovali policejní provokaci. Ti jsou samonasírací.

+9/0
20.10.2020 8:53
Foto

R68i26c84h35a38r27d 75P12o30l74á31š15e37k 9804903100949

Pane Braune mám ten dojem, že již dlouho nežijete v České republice. Myslím, že by bylo vhodné kdybyste se věnoval problémům ve vaší současné domovině a nemontoval se někam o čem nemáte ani páru jak to tady chodí. To, že dostanete pár souhlasných ohlasů od lidí co jsou zcela mimo realitu vám sice může načechrat sebevědomí, ale realita je zcela jiná. Myslet si o mě můžete co chcete, já si o vás taky nic hezkého nemyslím.

+1/−12
20.10.2020 3:33
Foto

M37a21r75t97i20n 65B43r14a61u88n 2914627561709

Pane Polášku, je mi naprosto jedno co si o mně myslíte, ale mám pro vás smutnou zprávu. Nehodlám vaší pokorné prosbě vyhovět a i nadále budu psát to co chci, a jak chci. Není pro mně totiž vůbec důležité, co si myslíte a jak to vnímáte. Já jsem alfa a omega.

+5/0
20.10.2020 3:38
Foto

R25i48c71h53a92r20d 34P79o36l76á18š40e52k 9104773940299

V pořádku, myslím, že jsme si to vysvětlili jako rozumní lidé a budeme dělat jakoby nic.

0/−4
20.10.2020 3:47
Foto

A22l49e11n81a 63K72ř87e69h16o29t91o33v65á 8857192664270

Karma. R^

+5/0
19.10.2020 22:44
Foto

Z60d89e87n19e46k 16H84o13r41n49e30r 4114341902143

R^

+3/0
19.10.2020 22:13
Foto

I82v93o 71F49. 16C69i43l84i98c65h 1330142151874

Já tam nebyl, kdyby kvůli ničemu jinému, tak kvůli těm "fanouškům", ale sledoval jsem to zde na iDnes v přímém přenosu asi od půlky (zapnul jsem to těsně před vystoupením Miloše Knora) a viděl jsem, že i přes přítomnost těch chuligánů ta demonstrace probíhala poklidně (neřeším teď roušky, počet lidí ani rozestupy - to samozřejmě porušili) a násilnosti začaly až po předčasném ukončení. Chtěl jsem sem dát odkaz na pohled jednoho přímého účastníka, ale místní systém mi to nedovolil, tak kdo máte zájem, zkuste si do strejdy Gůgla zadat "Ujčíkovo svědectví z demonstrace: Policejní provokace, ucpané východy", docela se to shoduje s mnoha jinými svědectvími.

+6/−8
19.10.2020 22:00
Foto

K12a21r31e31l 84C81h27y15t41r13ý 2126937953607

Nebyl jste, odkaz zadat neumíte. Ztrácíte elán,zdá se.

0/0
21.10.2020 9:09
Foto

I48v14o 93F11. 29C81i91l46i27c21h 1890552121194

Zadat odkaz umím, ale nepustila mne s ním sem místní administrace.

0/0
21.10.2020 9:17
Foto

J81i80r97k53a 46L19i78b13e15ň32s65k87ý 4402451134749

Na téma demonstrace a následující výtržnosti by se dalo říci: Blbost kvete a je nesmrtelná.

+7/−1
19.10.2020 21:33
Foto

J46i34ř67í 27F84o98g20e85l 2820381396832

R^

+2/0
19.10.2020 20:45
Foto

R67a69d36k58a 38P93o31k21o25r62n86á 1108383343905

KarmaR^. Ale nejvíc mě šokuje to co před chvíli uvedli na TV Nova, že organizátoři akce chystají další demonstraci.... My jsme nepoučitelní..Rv

+9/−2
19.10.2020 20:16
Foto

L94u95b26o13m16í80r 17S25t18e77j50s62k96a80l 1866664638792

V zásadě souhlas, jen ve věci zákazu té akce jsem víc liberální. Dovolím si jedno "kdyby" - kdyby akce skončila samotnou klidnou demonstrací (po 15. hodině, předtím rozpuštěnou) a lidé se rozešli, o násilí bychom se nebavili. Jistě, policie mohla identifikovat a pokutovat ty, kdo porušovali stanovená pravidla (roušky, rozestupy). Konflikt nastal až poté, co "oficiální" část skončila - a dál už to známe.

+2/0
19.10.2020 19:43
Foto

P49e28t47r 61T38o38m11e51k 1816622310701

R^R^R^Byl tam jeden bezmozek vedle druhého.

+6/−3
19.10.2020 19:38
Foto

P80e26t55r 73H28l90o86b21i35l 7769869622212

takze ty taky

0/−3
20.10.2020 12:49

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz