Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J87o98s50e51f 56U62l30m36a24n

20. 10. 2020 9:15

Taky je sranda, jak někteří investigativci amatéři objevili, že mezi demonstranty se vyskytují "policejní provokatéři" (podobně jako před lety "muž s hnědou bundou"). Pak natočí videa s těmito lidmi, jak nastupují do policejního vozu a interpretují to jako "důkaz". Kdo zná trochu práci policie, tak ví, že je to naprosto běžná věc a neděje se tak pouze na demonstracích ale třeba i sportovních utkáních (rizikových) a dalších akcích, na kterých jsou masy lidí. Samozřejmě to nejsou provokatéři a taky proto chybí videa, kde by tito lidé dělali jakékoliv výtržnosti. Naopak situaci spíše uklidňují, i když ani to není jejich primárním cílem, občas davu i přímo na místě přiznají, že jsou policisté. Ovšem kdo chce věřit tomu, že jsou to policejní provokatéři, stejně tomu věřit bude...

7 1
možnosti
JJ

Je to jinak. I video se dá vytrhnout z kontextu.

0 1
možnosti
JV

R^R^R^Ač tady nežijete, myslím, že jste to vystihl přesně. On totiž někdy pohled z venku je objektivní, protože neosobní.

3 0
možnosti
JH

J46a56k35u79b 11H75o85z91a

20. 10. 2020 8:53

Jako by snad naši rowdies potřebovali policejní provokaci. Ti jsou samonasírací.

9 0
možnosti
Foto

Pane Braune mám ten dojem, že již dlouho nežijete v České republice. Myslím, že by bylo vhodné kdybyste se věnoval problémům ve vaší současné domovině a nemontoval se někam o čem nemáte ani páru jak to tady chodí. To, že dostanete pár souhlasných ohlasů od lidí co jsou zcela mimo realitu vám sice může načechrat sebevědomí, ale realita je zcela jiná. Myslet si o mě můžete co chcete, já si o vás taky nic hezkého nemyslím.

1 12
možnosti
Foto

Pane Polášku, je mi naprosto jedno co si o mně myslíte, ale mám pro vás smutnou zprávu. Nehodlám vaší pokorné prosbě vyhovět a i nadále budu psát to co chci, a jak chci. Není pro mně totiž vůbec důležité, co si myslíte a jak to vnímáte. Já jsem alfa a omega.

5 0
možnosti
Foto

I60v74o 24C65i69l15i80c58h

19. 10. 2020 22:00

Já tam nebyl, kdyby kvůli ničemu jinému, tak kvůli těm "fanouškům", ale sledoval jsem to zde na iDnes v přímém přenosu asi od půlky (zapnul jsem to těsně před vystoupením Miloše Knora) a viděl jsem, že i přes přítomnost těch chuligánů ta demonstrace probíhala poklidně (neřeším teď roušky, počet lidí ani rozestupy - to samozřejmě porušili) a násilnosti začaly až po předčasném ukončení. Chtěl jsem sem dát odkaz na pohled jednoho přímého účastníka, ale místní systém mi to nedovolil, tak kdo máte zájem, zkuste si do strejdy Gůgla zadat "Ujčíkovo svědectví z demonstrace: Policejní provokace, ucpané východy", docela se to shoduje s mnoha jinými svědectvími.

6 8
možnosti
KC

Nebyl jste, odkaz zadat neumíte. Ztrácíte elán,zdá se.

0 0
možnosti
JL

Na téma demonstrace a následující výtržnosti by se dalo říci: Blbost kvete a je nesmrtelná.

7 1
možnosti
RP

KarmaR^. Ale nejvíc mě šokuje to co před chvíli uvedli na TV Nova, že organizátoři akce chystají další demonstraci.... My jsme nepoučitelní..Rv

9 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy