Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc dobře napsáno. Karma!

2 0
možnosti
Foto

Já to shrnu, abych tak nějak obecně odpověděl všem. Mám stejný názor jako pan Bílek v tom, že v době nouzového stavu, by demonstrace povoleny být neměly. V opačném případě totiž ten nouzový stav přichází o jednu ze svých podstat. Vzhledem k tomu, že se vyhlašuje zpravidla na jeden měsíc, myslím si, že je to doba, kdy je možno všeliké demonstrování a protestování oželet, hlavně pokud se jedná o zdraví a životy. A o to tady jde. Je mi vyčítáno, že jsem někoho urážel ale jak mám nazvat lidi, co egocentricky preferují svůj pohled a požadavek chodu země a asi i světa nad zájem ostatních lidí? Já prostě nemohu k těmto lidem, k organizátorům nedělní demonstrace přistupovat s respektem a slušností. Kdyby to šlo, napsal bych natvrdo co si o nich myslím. On to totiž nebyl protest, byla to demonstrace síly. Snaha ukázat že tady jsou a že se jích někdo má bát. Proto také organizátoři pozvali či "pouze" akceptovali přítomnost rowdies. Bez ních by totiž ta síla nebyla tak úplně vidět. Nešlo o nic jiného nežli vyvolat chaos a výtržnosti a je opravdu známkou úpadku myšlení těch, kteří šíří řeči o tom ,že provokovala policie. Každý kdo umí myslet totiž pochopí, že ani policie ani vláda neměla nejmenší důvod k vyvolání oněch výtržností. Co by tím docílili? Můžeme to vidět včera, dnes i zítra. Co ze změnilo? Co zíslaka vláda údajnou provokací? Nic, vůbec nic. Demonstrani mohli v poklidu odejít domů. Nikdo jím nekladl překážky a ti, co byli zvědaví a vyčkali, mohli domů také. Jen byli s největší pravděpodobností nuceni předložit doklad totožnosti. Nikdo je nezmlátil, nikdo je nemučil. Jiná věc byli rowdies - tedy chuligáni, kteří dostali co zasloužili. No, z mého pohledu dostali málo. Ale to je můj soukromý názor.

6 0
možnosti
Foto

Policie měla důvod k vyvolání výtržností, protože když vyvolají výtržnosti, mohou beztrestně mlátit lidi a ještě jim to slušní lidé jako Vy schvalují. Kdyby tam jen postávali lidé a policie je začala mlátit, nejspíš byste to odsoudil, když tam dodají pár provokací a řeknou, že to byli rowdies, tak je vlastně všechno v pořádku. Takové důsledky má schvalování jakéhokoliv násilí na komkoliv ze strany policie. Překvapuje mě, že zrovna Vy nechápete, že nejdříve budou mlátit rowdies, pak demonstranty a potom úplně všechny. :-(

2 4
možnosti

P77e39t16r 79B40í78l88e88k

20. 10. 2020 21:41

Ještě drobný dodatek. Nějak jsem nepochopil o co těm demonstrantům vlastně šlo. Vypadá to, že to byl jen protest proti koronaviru, proti vládě, Babišovi a Prymulovi. Demonstrace by přece měly vždy mít nějaký požadavek, co chtějí ti lidé dosáhnout. Zatím jsem se z těch zpráv jen dozvěděl, že chtějí svobodu, jako by tu ten koronavirus nebyl. Ať ho zkrátka vláda nějak zastaví, my to chceme! Trochu mi to připomíná klasické - poručíme větru dešti. Dětinské přání. A víme jak to skončilo.

0 0
možnosti

P52e97t57r 36B28í61l77e91k

20. 10. 2020 21:23

Tak za prvé - vůbec jsem nepochopil, jak někdo mohl vymyslet takovou pitomost, že demonstrovat se může do 500 lidí a mají se rozdělit po skupinách po 20 lidech, aby se údajně nenakazili. Jediné pozitivní, co ta "demonstrace" přinesla je, že je to prostě neuskutečnitelný nesmysl. To je velké mínus vládě a MZ.

Za druhé - demonstrace za nouzového stavu a současných nárůstů nakažených vůbec neměla být povolena, ať mi nikdo nevykládá, že je to ústavní právo. Demonstrovat v průběhu takové světové katastrofy proti ochranným opatřením, ať s nimi souhlasím, či ne, je zločin a měl by být trestán. V nouzovém stavu musí jít bohužel některá občanská práva stranou, stačí mít v hlavě mozek. Zejména, když jde o ochranu obyvatelstva před takovou katastrofou. Tady naprosto selhalo vnitro a Magistrát hl.m. Prahy.

Za třetí -prý se chystá další podobná demonstrace na 28. 10. Pokud to někdo za podobných okolností povolí, tak by měl jít do báně i s těmi demonstranty.

S autorem jinak prakticky ve všem souhlasím, až na to konečné prohlášení - to je opravdu nevymahatelná a neuskutečitelná pitomost.

0 0
možnosti

Asi jste příliš nepochopila, co chtěl pan Braun říci.

Navíc srovnáváte nesrovnatelné.

1 0
možnosti

to patří paní Jandové

1 0
možnosti
Foto

Nebyla jsem tam, ani jsem to moc nesledovala, takže nehodnotím, i když si myslím, že Babišovi se to velmi hodilo.

Ale myslím, že ten konec je velký omyl. Myslíte, že ten, kdo si kupuje cigarety, alkohol, nebo bůček, by měl podepsat prohlášení, že v případě rakoviny plic, cirhózy jater, nebo kornatění cév, si bude léčbu hradit sám?

1 7
možnosti
Foto

Tak Vy v každém případě.

2 0
možnosti

Pane Braune, je skutečně skvělé, že píšete fundovaně o události, na které jste nebyl. Policie z náměstí lidi nepouštěla ven, to je bez debaty prokazatelné a jsou na to svědci, pokud jste tam nebyl, tak mlčte.

Víte, mám názor shodný se Švédskou zdravotní agenturou Folkhälsomyndigheten, že ochrana rouškou je vědecky neprokázaná a může být kontraproduktivní. Jinak řečeno, může způsobit více škody než užitku. Jsem proto tupoun a nezodpovědný blb?

Věříte, že nosit mokrý hadr přes ústa po celý den, je skvělé a funguje jako efektivní ochrana před virem? Já ne. Jsem proto tupoun a blb?

Věříte, že dlouhodobé sociální odloučení snižuje lidskou imunitu a zhoršuje možnost obrany před virem? Já ano. Jsem proto blb? Jsem tupoun?

Věříte tomu, že by se mělo k této nemoci přistupovat normálně jako ke každé jiné a léčit skutečně klinicky nemocné a nezatěžovat systém lidmi bez příznaků? Já ano.

Věříte, že opatření proti viru rozkládají společnost a vedou k destrukci ekonomiky a ruku v ruce i zdravotní péče? Já ano. Jsem blb a tupoun? Možná, že ano, ale nemyslím si to...asi jako každý blb :-)

Pojďme se kultivovaně bavit bez označování za blby a tupouny a bez odkazů na anekdotické petice. Připadá mi to nedůstojné.

Chápu, že někdo je běsem bez sebe, jak může existovat lidská zrůda bez špetky respektu k vládním opatřením, jde se vybít na náměstí a ještě u toho nakazí nevinné kolemjdoucí. Chápejte prosím vy, že takto se necítím a mám k tomu racionální argumenty.

děkuji MK

3 4
možnosti
Foto

Neděkujte pane Konečný. Nevyhovím vám a mlčet nebudu. Nemusel jsem na náměstí být. Stačí mi videa, mimochodem natočená i organizátory a sympatizanty s odmítáním opatření. Z těch je jasné a nezpochybnitelné, že odejít bylo možné. A bylo to možné nejen před zásahem policie ale i během něj. Během zásahu ovšem policie kontrolovala odcházejícím doklady. Jsou na to rovněž svědkové.

Ani jednomu z Vaších argumentů nevěřím. A myslím že mám na to stejné právo, jako máte právo vy je psát. A vidíte, přesto vám nenapíši abyste mlčel. Jenže vy asi budete ten vlastenec, který argumenty druhých už z principu odmítá a raději věří konspiracím.

6 0
možnosti
Foto

Na videu "týdeník policie" je jasně vidět, že policie nezačala. Neotřesitelný důkaz. ;-D

Policisté v civilu se často objevují na různých demonstracích a provokují. Když tam dojde k výtržnostem, hned každý demonstranty odsuzuje, teď například Vy, takže to své ovoce nese.

4 7
možnosti

Nevím, kdo je tupan a kdo ne. Podle mého názoru, šli ti lidé na to náměstí protestovat proti chaotickému postupu vlády, potažmo ministra Prymuly. Na to mají nezadatelné právo, takže tam nebyl nikdo dovlečen násilím. Demonstrace byla svolána a ohlášena před měsícem, byla možnost od začátku s pořadateli jednat, vysvětlovat, žádat. Po shlédnutí několika záznamů, bych doporučil - pane Hamáčku odstupte.

5 10
možnosti

Demonstrace měla nastavena jasná pravidla které organizátor vědomě porušil tečka

9 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy