Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Tohle jsem si o seriálu přečetl a zatím to plní mé očekávání.

,,Postupně projdeme celou zemi, ukážeme si zajímavá místa, kudy kráčely dějiny, ale i moderní stát plný univerzit, úspěšných start-upů a vědeckých objevů. Představíme multikulturální zemi, kde žijí vedle sebe a pospolu Židé, muslimové i křesťané. Objevíme zde i českou stopu, a to jak v historii, tak při setkání se zajímavými Čechy, kteří v současném Izraeli žijí. Čeká nás mnoho zajímavostí z velmi různorodé země, ale také proč mají Izraelci Čechy tak rádi."

Myslím, že velkým problémem mnoha diskutujících je paní Žilková. Mně nevadí, naopak, mám pocit, že jí to všechno zajímá a baví. Když se podívám, kdo na tom pracoval, tak to jsou vesměs lidé, velice úspěšní v tom, co dělají.

0 0
možnosti
Foto

Tak pane Kameníku, o univerzitách jsme se toho dosud moc nedozvěděli, o multikultuře pouze to, že Beduini byli donuceni se usadit a prodávají na tržišti a česká stopa je zmíněna pouze v narážkách a víceméně jen pomocí krátkých momentek. Uspěšné start upy jsem také nezaregistroval a o vědeckých objevech paní Žílková mezi tanečky a poskakováním také moc nepohovořila. O pardon zmínila dovozce škodovek do Izraele.

2 0
možnosti
EZ

Braune, tak jsi místo psaní tohoto blábolu mohl onanovat a vyšlo by to na stejno!

0 4
možnosti
Foto

Nápodobně Zvolánku.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MS

Autorovi bych doporučil používat dálkové ovládání. Pokud se mi něco nelíbí, nedívám se na to. Google nabídne spoustu jiných věcí.

Tento dokument se skutečně nepovedl. Ostatně jako téměř všechny naše dokumenty o cestování nebo poznávání jiných kultur. Češi je prostě neumí.

Nesmysl je shodit celou tvorbu ČT za tento pořad.

2 13
možnosti
Foto

Pane Svobodo, obracím se na vás s úpěnlivou prosbou o zkopírování místa, kde shazuji celou tvorbu ČT za jediný pořad. Věřte že asi nejen já, vám budu za tuto laskavost velice vděčný.

9 1
možnosti
JK

Co jste čekal od herečky, která se živila pořadem Tele tele a většiny těch hňupovin a vulgarizmů byla autorkou? Co čekáte od únijní ČT pro které jsou palestici kámoši a židé, stejně jako za Hitlera pakáž? Jen ten cyklon B dnes nemohou tak veřejně mezi ně rozprašovat.

16 5
možnosti
JF

Po druhém dílu jsem to vzdal ...:-(

9 1
možnosti

Čekat od Žilkové něco alespoň průměrně intelektuálního, je zbyrečné. A její sebeprezentace mně nepřekvapuje, už jsem viděl mluvit.

21 0
možnosti
RP

R^Mám pocit, že režiséři v našich všech televizích si myslí, že když cestopisy natočí ve spolupráci se známými herci tak přitáhnou víc diváky. Neni to jenom na ČT... i na Primě cestopis s Pavlaskem a Sokolem je také k pláči. Přitom to bývá naopak, diváky zajímá vše o té zemi. Zlatý cestopis o Tatře kolem světaR^ s amatéry.

16 0
možnosti
TL

TV v současné době nevlastním, pořad jsem neviděl, ani jej nebudu hledat.

Pokud paní Žilková odprezentovala dokument Vámi popsaným způsobem,

co dodat? V takových situacích obvykle - je mi jí líto. Že by byla takový neználek, nepředpokládám, proč tedy - zůstává question mark...

V Erec Israel jsem byl mnohokráte, Jerusalem jsem nevynechal ani jednou ...

i když povětšinou jsem pobýval v TLV. Vynechat Jerusalem v kontextu, Vámi uváděném, je podivuhodné.

Váš weblog posloužil bohužel některým existencím pouze jakožto subject animozity k ČT, což si podle mne tato instituce nezaslouží.

Jinak ale s Vámi souhlas ...

4 1
možnosti
VB

V74i75l47é63m 87B12a92r73á56k

10. 11. 2020 13:43

Ohledně úrovně pořadu máte pravdu.

Diskuse pod články bych zrušil všude a asociální sítě by měli mít odpovědnost za prezentované názory, tzn. by pošly.

0 3
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy