Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No především "V síti" není dokument. Potvrdila to i filmová akademie nominací Terezy Těžké na Českého lva v kategorii "nejlepší herečka v hlavní roli".

0 0
možnosti

Právní váhu to tedy rozhodně má, několik predátorů z projektu V síti bylo již na základě důkazů, které poskytl filmový štáb, reálně odsouzeno.

Není třeba, aby došlo ke styku nebo k pokusu o styk, Stačí úplně návrh takového setkání - § 193b trestního zákoníku - Navazování nedovoleného kontaktu s dítětem.

2 0
možnosti

No problém je, že ty osoby z dokumentu nenavazovali nedovolený kontakt s dítětem. Dobrý advokát by případ založený na hraném filmu "V síti" rozcupoval za 10 minut.

1 1
možnosti

Méně někdy znamená více, ale stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Třeba ta, že spalování dřeva z Kanady v elektrárně Drax v Británii je strašně ekologický počin.;-)

2 0
možnosti

I95v26a44n 39M27i36n51á62ř

6. 3. 2021 18:02

Promluvil jste mně z duše.

2 0
možnosti

J40a43n 25P61a51l41i13a65n

6. 3. 2021 5:09

Souhlasím s vámi, ČT dokáže být velmi otravná.

11 0
možnosti

Mám stejný názor, pane Braune, ta masáž je nechutná a odpuzující. Bohužel se netýká pouze těchto filmů !

12 3
možnosti

Ty nekončící upoutávky (nejen) na zmíněné filmy dlouho před jejich uvedením, jsou skutečně úmorné. Mám za to, že do ČT tyto praktiky přitáhl současný ředitel Dvořák z TV Nova, kde předtím šéfoval.

15 0
možnosti

Přidám svůj pohled do mlýna: jednak mi přijde legrační, jak mnoho lidí se k filmu vyjadřuje, aniž by jej vidělo, autora nevyjímaje. Já jej viděl v kině shodou okolností ve chvíli, kdy se zrovna do kina smělo, byl to jeden z méně než 10 filmů, které jsem v kině za celý život viděl, a opravdu nelituji, že jsem na něm byl. Bylo to syrové, a ukazovalo to míru, s jakou se tyto věci dějí. Klusák dle mého soudu překročil hranu svého morálního kodexu, který si pro film nastavoval, protože rozhodně není pravda, že by holky nijak neprovokovaly. To ale neznamená, že bych dokument odsuzoval, je natočený velmi dobře. Stejně dobře se čte mimochodem i průvodní kniha od Klusákovy manželky, jež se jmenuje Kdo chytá v síti, a kterou vřele doporučuji k přečtení. Podnětné byly i rozhovory, které autor i holky dávali ve snaze film pořádně zpropagovat.

Mne samotného asi nejvíce zaujalo překvapení jedné z těch holek, jak extrémně přímočaře na to ti vošoustové jdou. Žádný pokus o svádění, žádný pokus o romantiku, postupné zamilování se a následné zneužití. Ta přímočarost a rychlost brala dech, a myslím, že vypovídá vlastně o celé naší době, nejen o těch úchylech...

P.S. Na televizi se posledních 20 let (bez výjimky) nedívám, takže mi reklama vadit ani nemohla, souhlasím ovšem s tím, že kdybych ji viděl často, stejně jako mnoho z Vás ostatních bych byl apriori popuzen, a na film se spíš nepodíval než podíval.

5 3
možnosti
Foto

Pane Urbánku, autor se k filmu vyjádřil pouze velice okrajově a několikrát v diskusi jasně řekl, že tento blog není recenze žádného z těch dvou snímků. Tak mi prosím vysvětlete, proč si tak nesmyslně vymýšlíte.

7 1
možnosti

Přidám dva názory, dlouhý a krátký.

Dlouhý: Jak chránit někoho před něčím, když tajím před čím, ( všichni víme, že atakovaným dětem do 15 let tím pomůžeme) je jeden z pilířů současného pokrytectví.

Nicméně jsem se pokusil vnořit do vesmíru stvořeného mediálními mračny a filmem V síti. Shlédl jsem film, nasál mediální příval poučování, morálních normativů. Lehl jsem si a zavřel oči.

Probudil jsem se ve světě bez konfliktů, sociální nerovnosti, očištěného od pudů. Ve světě mírných, ale vždy kladných a správných emocí, plného dětí, které samy o sobě vědí a chápou. Dospělost se u nich projeví se vším všudy přesně v den plnoletosti. Z letáčku vím, že svět byl stvořen podle filmové rodinné ságy Marie Poledňákové Elfí království. Tak tam by se ten film hodil.

Krátký: je to chucpe

3 1
možnosti

Film v síti jsem viděla. Nemám malé děti, ale mít je, asi bych řešila co dělají na síti. Znám dost rodičů co to vůbec neřešili. I v příbuzenstvu a já to nechápala. Ta holčička je už dospělá, ala na síti si mohla dělat co chtěla. Dvanáctileté dítě neví jak uchopit to hnusné vydírání a ten nátlak, kterým prochází. Kolikrát to neví ani dospělý. Ono to ze začátku vypadá nevině, ale je to perverzní.

6 0
možnosti

Souhlasím s tím, že rodiče by se měli zajímat o to, co jejich děti na síti dělají.

4 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy