Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

český lev zařval tak hlasitě, že se lekla nejen sněmovna ...

S tím bych trochu polemizoval. Ve sněmovně byli a jsou i takoví Kalousci (padáky, letadla, transportéry), kteří časem taky ztratili svědomí a neochvějně zůstávají. Díky takovým vlastně nemáte dát komu hlas. Tradiční strany v obyčejných lidech nebudí moc důvěry ...

Jinak samozřejmě KARMA ;-D

2 0
možnosti
VH

Správně. Stejně za všechno může Kalousek. I za ty demonstrace.

1 0
možnosti
AL

Nebudu používat primitivní slovník popelářů (omlouvám se popelářům) jako níže v diskuzi Vodvářka, ale naopak vyslovuji obdiv dnešním mladým lidem. Teprve na Václaváku jsem viděl, že ti dnešní náctiletí mají největší starost o to, aby nebyl v čele komise pro GIBS komunista a 'mlátička'.

:-)

1 6
možnosti
PS

P81e70t36r 98S74k49á94l56a

7. 3. 2018 8:32

A jak se Vám líbí slovník Stanislava Ondráčka? S tím problém nemáte? A jeho rozhovor pro MF DNES určitě také neměl chybu, že.

7 0
možnosti
LH

Bohužel ta "politická elita" co se na těch demonstracích okamžitě prizivila ve mě zužuje divnou pachut

4 1
možnosti
Foto

To já mám o elitě naprosto jinou představu. Napadá mě zcela jiné, možná trefnější, označení.

4 1
možnosti
AL

Ano, byl jsem se podívat s kamarády na ten statečný boj s komunisty na Václaváku. Opravdu jste bojovali statečně a Ondráčka porazili.

Teď ještě zvrátit volby a dosadit Drahoše a vyměnit bez voleb Kalouska za Babiše.

Pak tady bude konečně demokracie!

:-)R^

2 15
možnosti
Foto

Více než velká komunistická porážka to byl spíš vlastní gól do branky demokracie. Ta samá sněmovna, která se nakonec děsila Ondráčkova zvolení, ho na funkci naprostou většinou nominovala a před pár dny také zvolila. Ani se mi nechce o našem Parlamentu psát jako o Parlamentu, chová se čistě jako oportunistický spolek, který podmiňuje své jednání tomu, co se mu momentálně podle rozdaných karet hodí, aby si z možného kusu žvance urval co největší kus.

Pane Braune, Ondráček byl do doby před několika málo dny řádně, demokraticky zvoleným poslancem, který byl podle řádných pravidel sněmovny nominován a zvolen. Oslavovat dnes, že byl ze své funkce "odeřván" je krátkozraké, protože takový způsob se může, snadněji, než jste ochotný si dnes připustit, obrátit proti komukoliv jinému.

P.S. Než mi nalepíte značku kryptokomunisty sympatizujícím s minulým režimem, jak se tady některé provařené firmy snaží, vězte, že jsem s nimi neměl nikdy nic společného a jako mladík jsem poslouchal, mimo jiné, také Hever a Vazelínu. Konec konců, Miroslav Skalák byl místním rodákem u nás, v Chomutově.

17 3
možnosti
Foto

Skalický, samozřejmě, Skalák se mu jen říkalo.

3 0
možnosti
MK

Komunisté neprohráli. Komunisté jsou i v Evropské komisi a komunistka je ministryně zahraničí EU Federica Morgherini. Za další, je směšné, když Kalousek bojuje proti komunistům, ale byl to on, kdo se v roce 2006? domlouval s komunisty na podpoře vlády. Prostě komedie. Nejde o demokracii, ale o koryta. Jakmile komunisty potřebují, tak si familiárně tykají....Vojto, Míro....bla bla.

11 5
možnosti
Foto

Pane Kavko, já jsem si říkala, co bylo za tou vaší dlouhou pauzou, kdy jste nepsal a vy jste byl nejspíš na komunistckém školení. :-\

7 4
možnosti
Foto

Karma, jsem ráda, že jsem toho byla aktérem. Jen malá technická poznámka. Já raději používám termín "premiér - vláda bez důvěry". Přijde mi to přiléhavější ;-):-)

5 6
možnosti
Foto

Jistě, první krok a velmi dobrý počin. Souhlasím a dodávám, že si i pan Babiš otestoval jisté mantinely.

Komunistická sebranka patří na smetiště. Oni to samozřejmě vědí, většina z nich podniká, jsou kapitalisty a akumulují kapitál. Ale je to dobrý kšeft být poslancem, kázat cosi o spravedlnosti a lidskosti a přitom cpát před sebe jedince, jehož morální hodnota má cenu zlámané grešle.

Karma

23 6
možnosti
Foto

Podle mě, jediná "vina" pana Ondráčka je v tom, že nehraje divadlo, nesype si popel na hlavu a nepronáší falešné omluvy.

Pokud bych si byl vědom, že jsem někoho tím obuškem přetáhl příliš, že jsem ho poškodil, že jsem mu způsobil zranění, omluvil bych se za to. Ale za standardní službu ne.

7 6
možnosti
MB

S kolegou pocházíme z pohraničí. On bádá , mluví s pamětníky, všude bunkry a historické stopy. Vše s odstupem času je pak jasné - zde byli zlí - zde dobří. My se shodli, že kdychom byli tamní původní obyvatelé - Stáli bychom s rodinami na chodníku a vítali A.Hitlera, prostě přijeli naši. Pak fronta a někde bychom asi padli. Vše v dobré víře ... On říká a co kdyby z nás udělali velitele koncentračního tábora - Co bychom dělali ? Problém Ondráčka vidím podobně. On, jako mladý se dobrovolně přidal k útvaru, který sloužil k ochraně režimu - Nikoliv lidí ! Toto beru za největší hřích - pak jistě, Rozkaz je rozkaz. Opět s kolegou jsme pravili, že pokud bychom předžili - tak máme poznání - byli jsmed blbí - a podporovali zlo. Dobře, můžeme žít - podnikat, stydět se a dokonce činit nápravu ! Každopádně nemůžeme vstupovat do identicky stejného - obrozeného spolku , být na veřejnosti a touto se dokonce nechat vyživovat ! Tato sebereflexe mi u něj chybí - Pak je možný závěr, konej co chceš, ničeho nelituj Naopak, v našich řadách ,vítán jsi ... :-)

9 2
možnosti
Foto

A co když, prostě, nechtěl být dva roky na vojně a tak si odsloužil 5 měsíců a podepsal to PP SNB stejně jako jiní podepsali práci v dolech?

3 1
možnosti
Foto

Ano, jako záminka ke hlasitým, nikoli však příliš početným demonstracím, byla kauza Ondráček vynikající. Ale, co to udělá s volebními preferencemi TOP09 a KSČM, popřípadě dalších stran, uvidíme.

Pokud jsem z krátkého šotu vyrozuměl, tak nějaký pozitivní program, nějaký leader, chybí. Brzo to pan Drahoš vzdal.

5 8
možnosti
Foto

Mínusy neznamenají, že nemám pravdu. Každá opozice, každý politický subjekt potřebuje nejméně dvě věci:

1. Program

2. Leadera

Což ale jsou podmínky nutné, nikoli však postačující.

5 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy