Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen ještě jedna poznámka pro zvědavé. Ty smazané komentáře jsou nářky Radka "filatelisty" Polického, který je posedlý ve všech možných diskusích mínusy a lhaním. Zatímco mínusy vzbuzují pocit dobře napsaného komentáře, tak u lží mně nikdo nemůže donutit abych jí toleroval. Pan Polický píše, že mažu své oponenty, což jak můžete v této diskusi vidět a v jiných také, je lež jako mnohá prohlášení presidenta jisté středoevropské země. Jsou zde minimálně dva názoroví oponenti, které jsem nejenže nesmazal, nebyl k tomu důvod, ale snažím se s nimi vést polemiku. O tom diskuse je. NIkoliv o napadání a vycucávání si z prstu ale o věcných argumentech. Je mi líto že moje diskusní forum občas vypadá jako noty na buben ale bude tomu tak pokaždé, když si pan Polický bude myslet, že si může dovolit všechno. Nemůže. Ne pod mým blogem.

1 1
možnosti
JK

Myslím, že mnohem užitečnější by bylo, ke lživému komentáři přidat zdůvodnění, proč se jedná o lež. Ostatní by si udělali názor a bylo by to pro všechny přínosné. Takhle vidí jen oznámení o smazaném příspěvku.

5 0
možnosti
Foto

Jen pro doplnění pro ty, kteří mnohé nepochopili. Doporučuji přečíst si blog mého váženého kolegy pana Stejskala https://lubomirstejskal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=679187, ve kterém mnohem přesněji a lépe rozebírá rozhovor s panem Sáňkou. Zatímco já se zaměřil jen na část toho co v onom rozhovoru bylo, pan Stejskal tento rozhovor rozebral naprosto precízně.

1 1
možnosti
Foto

Nová je tam pouze ta informace,že slovenský muslim je ve vazbě již devět měsícu.Pokud se pan Stejskal diví proč o to muslimská obec neinformovala,tak se divím já proč o tom neinformoval kdokoliv jiný už dřív.Pan Stejskal ovšem neoznačuje pana Sánku a ostatní muslimy navštěvující pražskou mešitu jako osoby schopné čehokoliv a bezpečnostní hrozbu o které by se měla zajímat policie....Pokud si vzpomenu na policejní akci proti "teroristum,kteří chtějí vyhodit do vzduchu vlak",která skončila dost velkou trapárnou raději vyčkám dalších informací.Nakonec to muže skončit i tou silvestrovskou petardou....

1 0
možnosti
Foto

Píšete

A tady už se dostáváme do fáze, kdy se čtenář musí zeptat: Jsem blbec já nebo si ze mně někdo dělá srandu?

Zdroj: https://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=679118

Ne nikdo si z vás legraci nedělal, jen pan Sáňka naprosto logicky vysvětlil, že dotyčného osobně nezná, že s ním jen několikrát mluvil. Stejně jako každý z nás mluví se spoustou lidí, keré ale fakticky osobně nezná (poš ́tačka, pokladní v obchodě, někdo koho potkáte v autobuse, na fotbale, na nějké oslavě,......

1 8
možnosti
Foto

Opětovně lžete pane Polický a pokud v tom budete pokračovat, sám víte že nemám problém vás smazat. Pan Sáňka takto své stanovisko neřekl a ani nemohl, protože se jedná o dva dotazy a dvě odpovědi. Takže a myslím to vážně, nechte toho lhaní. Nikdo na to není zvědavý a já vůbec ne.

2 1
možnosti
PK

Ano ničím se nevymykají a následně zaútočí.... to je to nej utajení...Rv

1 0
možnosti
Foto

Pane Braune,Vy jste nikdy nepracoval s lidmi?Já bych naše zákazníky poznal podle obličeje,ale jejich jména neznám.Nepotřebuji je znát a ani se o ně nezajímám.S mnoha z nich jsem mnohokrát mluvil.To znamená,že mám s nimi osobní styk a musím vědět co jsou zač?Nemusím dodávat,že mimo práci se s nimi nestýkám.Proč taky.To samé tvrdí muslimský místopředseda.Ten mladý magor je pro něj jedním s mnoha,které pozná podle obličeje,ale nezná jeho jména.To,že s ním několikrát mluvil,ještě neznamená,že s ním má nějaký osobní vztah a vidí mu do hlavy.Co je na tom nepochopitelného?Pro Vás to jsou ovšem skoro jasné dukazy,že místopředseda má něco s tím co možná chystal ten radikální slovenský muslim něco společného.Takhle začínají hony na čarodějnice....

2 0
možnosti
LT

L79u63d26ě32k 11T19o81n46d76r

15. 9. 2018 13:03

Tak proč vůbec mluvil s novináři? Stačilo říct: osobně jsem ho neznal a nic o něm nevím. Zeptejte se někoho, kdo ho znal.

1 1
možnosti
LT

L75u38d58ě34k 74T67o93n30d60r

15. 9. 2018 11:30

"...jestli by oni ti kluci policejní, se neměli podívat i na činnost pana Sáňky"

Ale pan Sáňka už přeci v hledáčku policie už jednou byl. Za to, že byl odpovědným redaktorem vydání salafistické knihy: "Základy Tauhídu - islámský koncept boha", kterou policie zabavila v dubnu 2014 při raziji v pražské mešitě. Byl obviněn, ale nakonec ho soud osvobodil.

4 0
možnosti

Sáňka se provinil jediným - je muslim. Z rozhovoru děláte, jako by mu ty výbušniny dodával.

Ono je to ve skutečnosti docela jednoduché. Nějaký muslim si vzal do hlavy, že bude "správný muslim" (poturčenec horší Turka) a začal vymýšlet pitomosti. Novinář kontaktoval Sáňku a ten jim řekl pravdu. On skutečně nevidí ostatním muslimům do hlavy, ani jim nekontroluje pokojíčky.

4 11
možnosti
EP

Pokud by bylo všechno tak nevinné, jak píšete, tak proč tak hloupě lhal? A to v celém rozhovoru bije do očí: vůbec nic mi to neříká - kdyby chodil do mešity, to bych si vzpomněl - párkrát se tam objevil - neznal jsem ho osbně - několikrát jsem s ním mluvil - žádné tendence k terorismu nevykazoval.

5 1
možnosti
Foto

Vyzískali koupí chaty dřevěnou sošku Krista. Měla nás na základě toho SNB nás obvinit z plánování státního převratu?

0 4
možnosti
Foto

To ne, ale kdybyste vyzískali nějaký samizdat, to by byla jiná ;-D

2 0
možnosti
OT

On pan Sáňka je taková muslimská tikající bomba.

11 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy