Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

M23a97r42t57i86n 23L45a45c39o

6. 11. 2018 18:07

Smutná správa o Olge. :-(

1 0
možnosti
Foto

Ja se to dozvěděl minulý týden a byl to šok. Na Maanam jsem vyrůstal.

0 0
možnosti
SW

Úžasná je taky praxe, že ve chvíli, kdy si něco koupíte, vám na ten produkt začnou naskakovat reklamy, asi aby vás naštvali tím, že to šlo koupit levněji. Ve francouzských novinách to nedávno označili za "okamžik, kdy blbost umělé inteligence dohnala tu lidskou".

1 0
možnosti
Foto

Mne fascinují reklamy umístěné těsně vedle rolovací lišty.

To chcete rolovat, trefíte se o milimetr vedle (protože oči máte na textu) a reklama na vás zaútočí....

Nechápu co tím grafik sleduje - jsem si jista že většina lidí reklamu která se otevřela omylem ihned zavře, navíc mírně naštvaně...Což rozhodně nevzbudí sympatie k produktu.

2 0
možnosti
JK

;-D Jak jsem si všiml, většina lidí u videa sleduje, kdy se objeví "přeskočit reklamu" a o čem ta reklama byla, ani netuší.

8 0
možnosti
VE

S otravnou reklamou se vyrovnávám tak, že bojkotuji inzerované nabídky. Produkt si vyberu na stránkách Alza, ale objednám za stejnou, nebo nižší cenu v CZC

0 0
možnosti
JH

J22a84n 36H33a53r78v19a19n

6. 11. 2018 13:48

- a já to objednám za čtvrtinovou cenu (někdy jen za 20%) na eBay, dodávka zdarma až do domu. Však oni to tam taky kupují. R^

0 0
možnosti

Pracovníci v reklamě a s reklamou, to jsou kabrňáci. Právě takovými způsoby znejisťují normální a přirozené lidské jednání. Tím mě, a je vidět že i ostatní čtenáře, dohánějí ke zlosti a ostřejšímu vyjádření v diskusi. Z toho mají zase radost admini, že můžou mazat příspěvky. Ano, taky mně nedávno smazali příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Kdo se pohybuje na idnesu už dlouho, naučí se neklikat na diskuzi pod článkem tak dychtivě, ale počká si dvě, tři cuknutí, než se donačtou všechny reklamy :)

7 0
možnosti
Foto

Jak jsem napsal, ne vždy to tak funguje a ono to není jen idnes.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy