Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Trefil jste se do cerneho. FAUDA je oprtavdu hodne dobry serial, treti pokracovani z Gazy jsem stacil zkonzumovat za jeden vecer. Povedlo se jim to...

0 0
možnosti
JL

Jsem clenem Netflixu od jeho zacatku. Drive to byla "devedecka" v obalce. Po prehrani a s pouziti stejne obalky, poslal jste to zpet pomoci posty. Vse hrazene ve specialnim programu americke posty s Netflixem. Po vraceni vam poslal Netflix dalsi "devedecko" podle meho vyberu pomoci internetu.

Dnes tento servise stale existuje. Stejne i prime vysilani pomoci internetu. Toto "prime" prodelalo zvyseni technicke kvality. Moje "baxa" s cipem pro Netflix jiz nestaci. Vse je jiz primo v televizi. Zde je treba televize s tim "cipem" uvnitr.

Faudu jsem nevidel. Nejsem velky fanda televiznich serialu. Vsak doporucuji dokumentarni film o koncetrcnich taborech okamzite po osvobozeni americkou armadou. Pri 75 vyroci (tento rok) je treba si pripomenout. Musim se priznat, ze po zaberech z nekolika techto taboru, musel jsem prejit na neco jineho.

Jinak doporucuji byt clenem Netflixu. Jiz letos se uchazel svoji produkci o "Oskara". Je videt uspesny zabavni podnik.

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste pane Limo předplatitelem služby Netflix, pak víte že jeho seriály se vymykají běžné produkci, tedy že je můžete shlédnout v průběhu jednoho dne. Není třeba čekat na další díly týden a Netflix nemá ten nechutný systém amerických televizí, které odvysílají například tři dílý, pak je měsíc pauza, poté jde jeden díl a zase dva týdny pauza. Netflix to vloží najednou a proto lze v klidu sledovat i seriály.

0 0
možnosti
JZ

Jeste jsem si vzpomnel, asi by Vas zajimal ctyrdilny serial Unorthodox. Taky pekne.

0 0
možnosti
Foto

P25e36t72r 28K21r98á47l

19. 4. 2020 20:37

Unorthodox jsem dal na jeden zátah. Výborně natočené a herečkou v hlavní roli geniálně zahrané. Doporučuji ještě seriály Kfulim a Bishvila Giborim Afim.

0 0
možnosti
JZ

Fauda je skvela a po nejakem ceskem dabingu netouzim, protoze serial v originale s titulkami je podle me o mnoho lepsi nez ceskymi hlasy. Zvlaste pokud se jedna o nejaky zajimavy jazyk, jako treba hebrejstina. Krome Faudy doporucuji tez treba svedsky Chalifat, ktery jsem teprve nedavno dokoukal a ktery me naprosto dostal.

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že český dabing by tomu hodně uškodil, ale podle mých informací, nejsou k dispozici ani české titulky. A nalejme si čistého vína, spousta lidí prostě anglicky ani německy ani polsky neumí. Za to doporučení děkuji. O tom seriálu jsem dosud neslyšel.

2 0
možnosti
Foto

Netflix se též vyznamenal seriálem Papírový dům (La casa de papel , Money Heist).

https://www.csfd.cz/film/525549-papirovy-dum-netflix-verze/prehled/

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy