Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, tentokrát s Vámi nesouhlasím. Vy jste nemusel utíkat v devadesátých letech před skupinami skinheadů, kteří se chodili "bavit" tím, že "šli na cikány". To byla naše každotýdenní realita a fakt nevím, jestli si umíte představit, že je vám deset a žijete v neustálém strachu ze zelených bomberů a bilých tkaniček. A tyhle partičky, nezlobte se na mě, aktivizovala kapela Orlík. Tak že sorry, já mám tu kapelu spojenou s násilím, strachem a absolutním rasismem. A jsem fakt rád, že se moje děti už nemusí bát, protože to co jsme zažívali my, to byl hnus který nepřeju fakt nikomu. A ono těch mrtvých bylo celkem dost, akorát se na to zapomnělo.

3 0
možnosti

J56a81k87u68b 82Š33o12l79c

4. 5. 2021 9:34

Ano, je smutné, jak lidé zapomínají. Když tady byla diskuse před patnácti lety, tak bylo působení Orlíku vnímáno vesměs negativně. Dnes je to tady pomalu jako pocta národní kapele.

To, že stát neprováděl vůči skinheadům větší represe a umožňoval pořádat hony na děti a mládež, je pro mě jedna z největších ostud našeho státu.

0 0
možnosti
JZ

Já nedokážu uvěřit tomu, že by ten člověk (Železný) byl prostě tak mimo. Spíš mi to zavání zadáním oživit nějakým dramatem antirasistickou tématiku, ale jelikož Češi jsou ve skutečnosti jeden z nejtolerantnějších národů na světě, tak těmto liberálním poskokům nezbývá nic moc jiného, než vytvářet podobně absurdní kauzy.

4 0
možnosti
EK

A že se nenaváží do svého šéfa, že byl v komunistické straně?

2 0
možnosti
Foto

J33a61n 18Š42i32k

3. 5. 2021 17:19

Pane Braune, zda pan Železný upadl na hlavu rovněž podle mě nelze zcela vyloučit. Co se týká Orlíku, nikdy jsem jej důkladně nesledoval, ale v tom co jsem občas slyšel nebo viděl nějaká videa, tak se domnívám, že v podtextu rasismus cítit byl a i jestli to tvůrci nezamýšleli, Orlík přitahoval na koncerty lidi s extrémními názory. Tak to na mě tehdy působilo a v tom mám jiný názor než Vy. Co se toho týče, tak u pana Matáska sebereflexi vnímám, u pana Landy rozhodně ne. Jinak mladickou nerozvážností se lecos omlouvá. OK. Odpuštění je hezká věc, ale veřejnost v tomto ohledu shovívavá není v jiných případech. Mám na mysli členství některých mladíků v KSČ. Někteří byly členy rok nebo dva. Dvacetiletí mladíci v pohotovostním pluku mlátili pendreky studenty, pracovali pro STB, apod. a dnes také o mladické nerozvážnosti nemluvíme. Stejně jako Matásek a Landa měli ve svém věku také různé ideály a pochybuji, že vstupovali do KSČ s tím, že jde o zločineckou organizaci a budou dobrovolně sloužit zlu. Myslím, že každý má na konkrétní lidi jiné pohledy, podle toho, jak je komu kdo sympatický, což pak vede k tomu, že se na podobné záležitosti díváme u každého jinak. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Pane Šiku, některé metalové kapely na své koncerty také přitahují lidi s extrémními názory. Co s tím? A co se týče Landy, tak právě Daniel Landa se od toho extrémismu odstřihl velice radikálně. Bohužel, jsou tací, co budou donekonečna jako kolovrátek opakovat v televizi a tisku opak, i když pro to nemají nejmenší důkaz.

1 0
možnosti

J50a38k93u18b 64Š33o24l49c

3. 5. 2021 15:10

Jistě, topit cikány, nahánět malá cikáňata, jaká sranda, že? A tato partička tomu pomáhala, stejně jako Streicher v nacistickém Německu. U Matáska jsem nikdy neviděl a nevidím žádnou lítost, žádnou sebereflexi.

1 6
možnosti
Foto

Pane Šolci, prosím o odkaz na jedinou písničku, kde by skupina Orlík vyzývala k tomu co píšete. A že jste u Matáska neviděl žádnou lítost nebo sebereflexi, z toho můžete obviňovat akorát sám sebe, nikoliv jeho.

3 0
možnosti
JM

Rodina Železných by si měla raději zamést před vlastním prahem.

Narozdíl od Matáska nebo Landy nás přišla dosti draho

16 0
možnosti
HH

Nejsem rasista, ale...

1 0
možnosti
KT

Kapela Orlík mě nikdy nezajímala, ale prohlášení pana Železného mi připadá trochu mimo.

10 0
možnosti
Foto

To má po tatínkovi.

0 0
možnosti
Foto

Matásek je i ve svém věku pořád atraktivní, kdežto kštice Železného poněkud řídne. Tak se nedivte ;-)

5 0
možnosti
RP

Taky jsem si kolikrát říkala když začal Zelezny moderovat, že je to sympaťák po mamince.... Bohužel se to někam ztratilo ale naopak Matásek nám zrajeR^

1 0
možnosti
PK

Nenávist je hnusná emoce a redaktor, resp. osoba veřejně činná by se jí měla býti schopna zbavit a nepřenášet jí dále....

11 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy