Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma R^:-)

3 0
možnosti
ZZ

Babiš to udělal fikaně a státnicky.

Opozice už nemá co namítnout.

;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

R^

Ano! A AB se toho proruského molocha bojí. Má také proč!

:-)

4 1
možnosti
Foto

Jak jste na to přišel?

Z křišťálové koule?

7 3
možnosti
JH

"Tři zlé hradní sudičky prskají vzteky" - Konečně pořádně bojovnej titulek:-)

5 4
možnosti
JH

Příště se raději mírněte, pana Stejskala z toho až mrazí!

1 5
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je, že je vlastně úplně jedno, kdo vyhraje volby. Ten zlovolný stařec nechá Babiše vládnout v demisi tak dlouho, dokud bude potřeba, aby ne Sudičky, ale Jezinky dosáhly svého.

Vám karma, samozřejmě.:-)

15 2
možnosti
Foto

Mrazivě pravdivé. Hlavně poslední odstavec. A že není stran výsledku voleb nic jistého, je také zřejmé. --- Jinak nechápu, o co některým diskutujícím - "demokratům" jde. Ta špatně skrývaná nenávist k fenoménu emigrace, nedílné to součásti českých dějin, je až děsivá,

13 0
možnosti
Foto

Ano, a přitom co se týče mé emigrace, to jsem se snažil v minulosti mnohokrát vysvětlit, například Polickému. Mé důvody byly ty, že jsem prostě nemohl dělat práci, kterou jsem dělat chtěl. Neměl jsem chuť být zámečníkem či elektrikářem v továrně. Chtěl jsem se svobodně rozhodnout o mé budoucnosti. To že mi to pomohlo ekonomicky, to jsem tehdy neřešil, protože pěkné peníze, pokud by šlo jen o to, jsem si mohl vydělat i v Československu. A jen málokdo si umí přiznat, že k ekonomické prosperitě na západě dojdete jen pomocí práce, sebeobětování a trpělivosti. Nikdo vám nic zadarmo nedá. Takže ty kecy o ekonomické emigraci jsou vážně trapné. Jsou to lidé, o kterých moje maminka říkala že žijí podle hesla "Daj Bože lehko"

6 0
možnosti
Foto

I11v27o 23C96i83l51i80c60h

9. 8. 2021 18:04

Souhlasím s Vámi bez jediné výhrady R^

3 2
možnosti
OU
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy