Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm, koukám jak je to tady hezky promazané, aby tady byly jen ty správné názory, vy co si úsměvně říkáte "liberálové" holt svoji podstatu nezapřete, hlavně že máte stále hrozný problém s našimi neškodnými soudruhy z KSČM, kteří kupodivu dneska cenzuru nepodporují, protože oni na rozdíl od Vás z "pokrokového" Západu, dneska vyznávají naše demokratické hodnoty. Rv

Jak napsali v "pokrokových" New York Times, "lidé mají právo nebýt vystaveni názorům, které se jim nelíbí, toto svaté "právo" prý přebíjí o svobodu projevu" Vzhůru k "pokrokovým" zítřkům :-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Tesaříku: ̈

1) Nikdy jsem nikde o sobě neřekl, že jsem liberál

2) Nikdy jsem nikoho nesmazal za jeho názor. Celkově jsem zde v této diskusi smazal pouze 3 diskutéry a to ještě jen část jejích komenářů. ̈

U pana Horáka to byl jeho antisemitský nenávistný protiizraelský výkřik, u pana NIkla propagace komunismu a u pana Sychry jeho neustálé lhaní. Jak můžete vidět i z toho, že tento váš nesmyslný komentář zde je, vůbec mi nevadí ani správné ani nesprávné názory. Těch, podle vás, pro mně nesprávných je zde dokonce více, nežli těch, co se mnou souhlasí. Což si spočtete, pokud ovládáte základní počty.

0 0
možnosti

Také, když jsem byl malý, jsem se ptal tatínka při fotbale, kteří jsou naši. Komunisti jsou a bohužel asi budou ještě hodně nebezpeční. Jejich Marx je uznáván bohužel stále širokým spekrem lidí.

Mi přijdou divné i ty vaše kanadské hotely, kde zavíráte lidi v boji s koronáčem. Divný mrav, falešným označením vás mohou zavřít, jak se jim v Kanadě zachce. Na Vás pane Braun ještě nikdo neukázal prstem? Ať žije koronamustická strana...

0 0
možnosti

Já tu vidím dost blogů zastávajících silně antikomunistické postoje, jen na každý z nich napíše Trčálek 4 zhulené parodie.

0 1
možnosti

No, mě nejvíc děsí tahle stará optika.. tenhle, sic upřímně míněný, boj pamětníků se starou, dávno překonanou formou komunismu. To je jen odvádění pozornosti před novými hrozbami.

Bohužel se ukázalo, že ideály komunismu jsou skutečně věčné.. a tak se vracejí, jen pod jinými názvy, aniž by se nazývaly komunismem, aniž by si to nositelé uvědomovali ..a dokonce se sami mohou považovat za antikomunisty..

Proboha, čímdál centralizovanější řízení, obrovská míra přerozdělování (dotace), vědecké řízení společnosti (sociální inženýrství), internacionalismus, důraz na sociální spravedlnost (rovnostářství), rapidně rostoucí a ruce svazující dohled a prošmírovanost všeho možného a kriminalizace (boj proti korupci), výchova nového evropského člověka, tabuizace čímdál většího okruhu témat.. tohle všechno jsou přece novodobé formy návratu komunismu (pod jinými názvy).

Neustálé upínání pozornosti na Východ, zatímco TO se plíží ze Západu.

Je smutné sledovat, jak nadšeně (nebo alespoň "loajálně") tomu tleskají právě někteří zdejší okázalí "antikomunisté"..:-/

14 2
možnosti

Uz se vubec nedivim, ze cesti zakonodarci se nedokazi na nicem rozumnem shodnout, kdyz vidim ty nesmysly ktere jejich volici dokazi zde napsat.

3 4
možnosti
Foto

Díky těm nesmyslů, které občas píšete jsou Vaši poslanci stále v opozici tak se nedivte.

0 0
možnosti

J66o52s36e82f 73N19i68k24l

11. 8. 2021 22:09

Nejzávažnější chybou antikomunismu, jako každého jiného světonázoru určeného záporem onoho anti-, je zkreslení perspektivy, z níž nahlíží na svět. Vymezení se proti jedinému nepříteli postupně pohlcuje další a další prostory mysli, až vše ztratí své skutečné rozměry a reálné kontury. Někteří antikomunisté se pak oprávněně jeví jako fanatici, kteří jsou odtržení od reality a vlastně je není třeba brát vážně.

8 5
možnosti

Lepsite se, uz jste doakzal napsat sice tri vety.ale smsl chybi.

nechte si poslat z Moskvy jeste neco.;-D

3 7
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

D93a75v10i94d 70H91o91r91á40k

11. 8. 2021 21:16

Tak já, jako jeden z generace tzv. "Husákových děcek, ročník 80, jsem pár dnů po svých 9-tých narozkách v mrazivém listopadu svými zmrzlými prstíky cinkal, tehdy ještě od rodičů vypůjčenými klíčky a vyvolával odposlechnutá úderná hesla a když jsem se promrzlý domů vrátil tak ještě do pozdních nočních hodin přemlouval tatíka, aby vystoupil a funkcí tehdejšího pokladníka jejich ZO opustil.

A ten mi vysvětloval, že jsem ještě malý a nerozumný a jednou mu budu vděčný, až mi zajistí v jejich závodě šikovné místečko, kde se nenadřu a budu na tom podobně jako i on, kdy i jemu jeho tatík, můj dědoušek, zakládající člen této stranické ZO, zajistil pěknou pracovní posici a odpovědnou stranickou funkci.

Naštěstí vývoj i díky mně a mým zásluhám šel správným směrem a nakonec i tatík pochopil a vystoupil, aby posléze v těch krásných devadesátých létech se spoluvystoupivšími bývalými spolusoudruhy jejich závod zprivatizovali a posléze v duchu tehdejších tradic jej s kolegy, bývalými straníky šikovně jak se tehdy říkávalo "vytunelovali". Ale naštěstí díky známostem všelijakých bývalých kádrů a funkcionářů, kteří zaujali v té vznikající demokratické společnosti všelijaké nové pozice se jim podařilo jejich privatizovaný závod šikovně prodat zahraničnímu zájemci a díky tomu, je naše rodina dostatečně finančně zajištěna ještě jistě i přes současné zdražování a inflaci pro další generace.

A já takto pokrokový člověk, který by mohl být zařazen mezi z perspektivní postavy Antikomunistické aliance jsem místo ocenění svých zásluh zde jen a jen mazán a mé přínosné myšlenky tak se díky tomu nedostanou dále mezi čtenáře, které by mohly inspirovati.

Nestojí to pane Braune za zamyšlení?

1 3
možnosti
Foto

Vaše myšlenky nejsou přínosné a mazan jste za útoky na Izrael. A bude tomu tak i nadále nezávisle na tom jestli se vám to líbí nebo ne

3 2
možnosti

R^ Blogom ste pichol do komunistického hniezda, odkiaľ sa vyrojilo do diskusie množstvo červených myší, a pištia a pištia.....

6 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy