Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hořkosmutná je představa stáda, které na povel stojí bez zaváhání a zamyšlení frontu na vakcínu, protože to někdo řekl a dodal, že je to přeci tak evidentní. To je pro mne představa konce druhu homo sapiens, tedy člověka rozumného či moudrého, chcete li.

3 0
možnosti

Pro mne je mnohem smutnejsi pohreb toho co nestal v tom stadu frontu na vakcinu.

I kdyz by se skodolibe dalo rici dobre mu tak.

1 0
možnosti

Tentokrát jsem se u vás dvakrát potěšil. Tímto článkem a odkazem z vašeho profilu na počítadlo času do konce jistého volebního období. Mám na obrazovce nový šetřič .))) R^

1 0
možnosti
Foto

Víte proč jsem ani na vojně nestříhal metr? Protože jsem věděl, že i když konečně budu moci ze sebe onen kopřivový ,,milovaný" khakimundur shodit, že blázinec i kolotoče, stejně tak jako hloupost budou pokračovat, neb to jsou až ,,jistoty";-D

3 0
možnosti

Pani Terezu jsem asi nezažil, ale měl jsem rád pana Vodvářku, mělo to hlavu a patu a obhájil si to a pani Beatu, i když jsem s ní někdy nesouhlasil, líbil se mi její boj s hlavním proudem a je mi líto, že pan Burian už nepíše, nebo nemůže psát, většinou jsme se nedorozuměli, ale opět to mělo obsah a myšlenku.

2 0
možnosti
Foto

Paní Tereza nebyla blogerka ale administrátorka. Paní Beata psala zajímavě, dokud se nenakazila bolševickým morem a nezačala propagovat zločince typu Castro nebo Che Guevara. Pan Vodvářka patříl k nejlepším zdejším blogerům.

5 1
možnosti
Foto

Jak chcete osvícený názor a chování od obyčejných lidí, když ani vzdělaná elita, honosící se mnoha tituly před i za jménem, nedokáže zaujmout zásadový postoj a přijmout názorový kompromis? Místo toho sóluje a exhibuje ve sdělovacích prostředcích, svůj názor vydává za ten jediný správný a výkonné tohoto státu ponouká k totalitním až fašistickým opatřením. Při tom jimi navrhovaná opatření postrádají byť jen základní logiku.

Je mi také hořkosmutnovztekle, ale z lidí, kteří nedokáží svá rozhodnutí logicky zdůvodnit a místo toho si covid chovají pro svůj byznys pokud možno na věčné časy a nikdy jinak.

9 0
možnosti

Sleduji trend poslední doby. Lži, podvádění, nečestné jednání, slovo "chlapa" neexistuje. Pak totalita, šikana, diktatura a věková diskriminace. A další....

1 0
možnosti
Foto

Co chcete od lidí (národa), kteří si zvolí Zemana a Babiše? Z toho je hořkosmutnoblivno.

12 8
možnosti

Nevolil jsem ani Zemana, ani Drahoše. Myslet si ovšem, že něčí voliči jsou na tom intelektuálně lépe nežli ti druzí, zavání pýchou a povýšenectvím. Ostatně podíváme-li se na celé politické spektrum, jasně vidíme, že s morálkou jedněch i druhých je to otřesné.

Naše politické spektrum je zrcadlem celé naší společnosti, bohužel. Buďme aspoň upřímní si to přiznat a nehrajme si na "lepší" a "horší".

3 0
možnosti
Foto

Tupcům oči otevřít nelze. Před internetem - FB a pod. jsme o takových nevěděli, tu a tam bylo možné na takového narazit, ale nevalilo se to na nás jako lavina.

Teprve internet jim dal křídla.

Konverzaci s paní Terezou na téma, jaké slovo je sprosté a tak, jsem, žel, už smazal. Jestli se sprosťáky bojuje podobným stylem (název knihy, podle níž byly natočeny Pelíšky - nelze!!!) bude bojovat i s normálními lidmi.

R^

6 2
možnosti
Foto

Adminy bych ani nezatracoval, ale ani neglorifikoval. Nemají to asi až tak lehké. Nejednou jsou spíše v situaci pianisty, nad kterým je onen nápis ,,nestřílejte na pianistu, dělá co může (potažmo smí, či i musí)". A pokrok vskutku spolu se svobodou dovolil a umožnil leckomu se až urvat ze řetězu, obzvláště pak virtuálně. V reálu např. z očí do očí, to by bylo asi jiné. Tedy, pokud nejsou v davu, pak i naživo, ač i virtuálně se lze až davově, ba i dávivě ,,vyřvat";-)

3 0
možnosti

Píšete: „....kde se v lidech bere ta neuvěřitelná hloupost automatického zpochybnění toho co je evidentní.”

A co je prosím evidentní?

13 0
možnosti

Treba ze dnes je 27.8.2021.

A uvidite ze aspon jeden z nich mi za to da minus.;-D

3 0
možnosti

To mate stejne jako s ceskym prezidentem. Byl tu jeden celym svetem uznavany zvany k tem nejvyznamejsim politikum sveta, a jakeho maji ted?

7 1
možnosti
Foto

Pane Braune! I já si občas i čtu. Leccos. Ba i shlédnu v nejedné nejen tuzemské TV. FB nemám. Vždy jsem dával přednost kontaktům face to face. Hořkosmutno vztekle mně, na rozdíl od Vás, není. Ani se nenechám zžírat rakovinou duše, mnohdy i ducha, v podobě nenávisti, ba i tuposti mnohých. A ani to neléčím dostatek dobrot v podobě jakékoli vč. alkoholu. Někdy asi není na škodu, ač jak pro koho, se nedávit nad lecčím, KDEČÍM I KDEKÝM. Vč. tzv. diskuzí, které ve skutečnosti žádnými diskuzemi nejsou. Toliko se blíží, někdy až předčí křik pavlač. drben, kombinovaný se stokou plnou fekálií. A ty, kteří se nechají jen omotávat matrixcemi metrixu, mohu tak akorát trochu Politovat, či se nad nimi shovívavě pousmát. Občas se o tOm posvém i zmińuji v některých svých blozích, nikoli však až zvratky, nejednou na úrovni mnou výše zmíněnou. To přenechávám, a rád jiným. Jak moc se na tom VŠEM ve virtuál. prostoru PODÍLÍTE i Vy, to posudˇte raději Vy sám. Pochopitelně, chcete-li. J.A.J.

8 0
možnosti
Foto

Na FB se vyhýbám politickým debatám a politickým skupinám, bavím se jen s přáteli s kterými si rozumím - a o běžných lidských věcech a starostech. A mám klid. Stačí mi, když se občas zapojím do podobných debat na blogu. Někdy je mi z nich smutno. ;-)Rv

3 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy