Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Kdopak se pana doktora Konvičky bojí?

19 0
možnosti
Foto

Tím, že sem vstupuji, domnívám se , dělám jako ix vás předešlých panu Konvičkovi superslužbu reklamy.

Jestliže se arogantně vyslovuje k existenci koncentráků, domnívám se, že je čistě na redakci, jak si tohle je schopná někde obhájit, a tedy vyhodnotit, co jo a co ne . Redakce tím dává najevo, co do morálu,, jejího podniku,, už prostě nepatří. Každý podnik má svůj styl.

už kdysi jsem psala, že svoboda slova by neměla znamenat automaticky úplnou bezbariérovost...řečnická: hádali byste se takhle kvůli někomu jinýmu?

2 14
možnosti
Foto

Můžete být konkrétní, kde se pan Konvička arogantně vyjádřil k existenci koncentráků? A o jaké šlo. O nacistické nebo bolševické?

21 0
možnosti
PS

Jak nemám Konvičku rád a nesouhlasím s ním, tak pokládám zrušení jeho blogu za velikou chybu a porušení demokratických zásad svobodné diskuse.

16 0
možnosti
Foto

1) „Jak nemám Konvičku rád a nesouhlasím s ním, tak pokládám zrušení jeho blogu za velikou chybu“ SOUHLASÍM.

2) K „porušení demokratických zásad svobodné diskuse“ ovšem nedošlo, protože soukromý web Idnes nepatří „všemulidu“, může si mazat majitel koho chce.

1 4
možnosti
PH

P58e61t20r 13H97a23l38í12k

9. 2. 2016 21:00

Historie se opakuje. Totalitní cenzura je opět zde a bude se psát jen to, co odpovídá příkazům ústředního výboru strany, pardon, minul jsem o 30 let. Mělo být politicky korektní linii milované Brusele.

Hanba Babišovi i cenzorům.

11 1
možnosti
Foto

Historie se zatím neopakuje. Soukromý subjekt Idnes zrušil blog a má na to plné právo.

Byť s tímto zrušením nesouhlasím (viz argumenty autora článku, pod nímž diskutujeme), na svém vlastním písečku si může každý cenzurovat jak libo.

Můžeme spekulovat nad tím, že se mediální magnát „Babišsconi“ bojí opozice a nařídil tedy odstranění potenciálního konkurenta ze svého – velmi čteného – média, ale dokud není člověk pronásledován za své názory, nedá se mluvit o cenzuře.

2 4
možnosti
PB

..... sou tady starostové, předseda KDU, poslanci aj europoslanci za rozličný strany a hnutí, dokonce aj ten Andrej sa tady prezentuje,- panečku a jááák sa prezentuje ! A dokonce je tady majdanskej aktivista, profesionální demonstrant a funkcionář v jednom,- pravda, jeho PR se rodí pomalu, v bolestech a zoufalství, ale prostoru tady má neúrekom,- ...... si teda říkám, kdo z teho Konvičky može mit takovou hrůůůzu V?!?

32 0
možnosti
Foto

A jestli si takhle náhodou neprokázali medvědí službu...

5 1
možnosti
MM

Karma a souhlas R^

Konvičkův blog není jediný, který byl smazán. Já jsem blokován například dopředu do soukromých, i kdybych zveřejňoval recepty. Bylo mi vyčteno například to, že jsem napsal, že jen 10% migrantů utíká před válkou. Když jsem odpověděl, že to samé prohlásil premier Slovenska a Maďarska a náš senátor, který se této problematice věnuje, bylo mi odpovězeno, že to administrátora nezajímá a že jsem nepředložil oficielní statistiky. To samé, když jsem napsal, že se s tělíčkem utonulého chlapečka manipulovalo. Přestože jsem manipulaci doložil fotografiemi, blog byl stažen pro porušení kodexu. To samé, když jsem zveřejnil fotografie rituálních obětí zvířat ze strabny muslimů. To bylo porušení kodexu, ale zmasakrovaná hlava Kadafího na titulce idnes.cz před časem byla v pořádku. Protiputinovští a protizemanovští aktivisté však nemusí dokazovat nic a v pohodě píší, kdo sestřelil letadlo...... Když jsem na to poukázal, na email mi již nikdo neodpověděl.

Protože jsem blokován, zveřejňuji své blogy na timelime Andreje Babiše, vlastníka idnes. Mé blogy na svém face ponechává. Tedy mu nevadí, ale administrátorovi idnes ano. Laďu Větvičku zatím nezablokovali asi jen dky tomu, že bloknout několikanásobného blogera roku by bylo moc.......

Některé blokace mi připadají pomalu jako osobní vyřizování účtů.....

Pro administrátora: diskutuji k tematu blogu - tedy k rušení či blokování blogerů. Diskutuji tedy v souladu s kodexem blogera.

59 2
možnosti
Foto

Vy jste přímo prototyp mučedníka, zdá se (vám).

4 22
možnosti
Foto

Tohle je soukromý portál a ti co ho vlastní si mohou vyhodit koho chtějí. Mě blog Konvičky nevadil i když jsem měl k jeho myšlenkám a nápadům výhrady. Ten člověk je a bude neškodný do té doby než se stane politikem a to já v žádném případě neovlivním, stejně jako to neovlivní různí zakazovači a schvalovači. Nakonec pan Konvička alespoň okusil metodu, kterou sám navrhuje používat.

3 6
možnosti
MM

Byla by to pravda, pokud by neexistovala pravidla blogu a kodex. Byť jde o soukromé medium, provozovatel je otevřel všem. Co není v pořádku, že pravidla pro někoho platí striktně a pro jiného jako by neexistovala.

10 2
možnosti
JH

Pane Braune, ta otázka v titulku je evidentně zbytečná, ale je dobře, že jste tuhle záležitost zveřejnil. Moc těch blogů pana Konvičky jsem nepřečetl, ale o moudrosti takových zákazů nemůže být ani řeč.

Na druhé straně, byl zmíněn nový šéfadmin Patrik Banga a od něj mi to příjde jako naprosto předvídatelné rozhodnutí.

13 3
možnosti
JB

Vůbec bych se nedivil , kdyby odstranění víc pomohlo p. Konvičkovi na popularitě. Pravděpodobně to cenzoři na Idnes měli v plánů. [>-]

8 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy