Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma R^

A opět platí, že kdyby hloupost nadnášela, tak by se tihle "rádoby" vlastenci a zachránci Evropy , vznášeli bůhví kde a bůhví jak vysoko ;-D

7 18
možnosti
PK

Reklama na mě příliš nepůsobí, lidičky dělím na chytré a hloupé a hodné a zlé jiné kritérium mě příliš nebere. Tím jsem vyřešil blog a ....

..značkový zboží....někdo peníze procestuje, jiný si koupí hadřík, někdo je projí..Já mám z cestování stresy, ale dobrá botka do lesa mi udělá radost a tak není důvodem, že občas zakoupím značku, že patřím do prestižní pracovní skupiny a musím si držet úroveň, že jsem snob a chci dát najevo, že na to mám...ne a ne, jen občas doufnu, že většina (nebo aspoň polovina) drahého sportovního oblečení a obuvi je kvalitní, dobře vypracovaná a z kvalitních materiálů a že tak zbytečně nepodráždí mé hemeroidy a nezhotoví mi puchýře, howgh ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JB

Vidíte, a když se já podívám na nějakou reklamu, konkrétně teď jsem se dívala na trendy v plavkách, tak těžko se zaměřím na plavky, které bude mít na sobě hubená černoška, s dlouhýma nohama, protože ty plavky prostě mě sedět nebudou. Není v tom žádný rasismus, jen jsem prostě typická Slovanka, nemám dlouhé nohy, nemám útlé boky... Takže když by třeba propagovala nějaké plavky firmy Adidas třeba Halle Berry, tak mě to prostě nezaujme. Nebo se naštvu, že jak krásně vypadá... A ona je teda alespoň hezká, no, a ten sportovec je fáákt ošklivý. Třeba takový Jason Momoa, ten by nejspíš takovou negativní odezvu nevyvolal.

0 0
možnosti
Foto

Karma.Čeští "vlastenci" dělají své vlasti opět jen ostudu....:-/

8 17
možnosti
Foto

Rasista nejsem, ale proč v reklamě cílené na český trh musí být nutně černoch

30 2
možnosti
DT

Je to basketbalová hvězda. Opravdu záleží na barvě? Kdyby tam byl Ronaldo nebo Messi tak to nevadí?

8 5
možnosti
MK

Další, co má raději Izrael než ČR? Doufám tedy, že žijete tam a ne tady. Mimochodem, myslím, že jste si vědom, jak se s černochy zachází právě v Izraeli...

0 7
možnosti
Foto

Jak se v Izraeli zachází s černochy? Poučte mně.

6 0
možnosti
JS

R^ naprosto výstižné, ono možná nejvíc štve, že ten černý vousatý pán, na rozdíl od křičících rasistů něco dokázal!

6 8
možnosti
JA

J54i14ř87í 63A29l69e81x50a

28. 5. 2019 18:42

Co přesně dokázal? A co nedokázali ti "křičící"? Znáte je?

1 0
možnosti
Foto

Tu kampaň ani ohlasy jsem nesledovala, takže nemohu soudit. Každopádně ale mohu říci, že fotka zarputilého a notně zarostlého černocha (bělocha, asiata..... na rase nesejde) by mě ke koupi výrobků jakékoliv značky nepřiměla. Tedy snad vyjma plašiček krtků, myší, kun a jiné havěti. Tvůrci reklamy zkrátka šlápli pěkně vedle.

9 4
možnosti
Foto

Tvůrci reklamy nešlápli vedle a doporučuji si prohlédnou jeho fotku pozorně. On zase tak zarputilý není.

6 0
možnosti
JH

J56a60k77u31b 76H25o22z71a

28. 5. 2019 15:37

Já bych oproti tomu řekl, že naprosté většině občanů České republiky je reklama Adidasu naprosto ukradená. Na sociálních sítích exhibují především exoti.

35 0
možnosti
Foto

Pane Hozo, ono je to tak jak jsem napsal. Toho jednoho exhibujícího exota, si přečte tišíce lidí a z názoru jednoho osla se pak stane názor celé společnosti.

4 2
možnosti
JR

J22a46n 96R47á10ž

28. 5. 2019 15:35

Mimo debilního článku na obskurních "Lidovkách,cz" jsem nikde nezaznamenal, že by se někdo z Čechů pohoršoval na touto reklamou Adidas. Takže mi nějak uniká,proč se tomu věnujete.

34 2
možnosti
Foto

třeba proto: https://www.facebook.com/adidas/posts/2476727692350135

Že vy to nesledujete neznamená že to není.

5 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy