Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J76i27ř19í 83F69e97i17x

21. 8. 2019 11:51

Jo jo, One road to Assa Bay - Hammerheart, super. Ale ještě raději mám Candlemass ;-)

0 0
možnosti
BK

VR^R^, děkuji za krásné a obsáhlé zpracování. Vy mě, Martine, vždy až dojmete tím, jak umíte dát znát - když máte něco opravdu rád. To je moc hezké a srdečné:-)R^.

1 0
možnosti
IL

I71v84a57n60a 75L10a47n53c88e

13. 8. 2019 12:12

Skupina Barhory je dost silný kafe pro mne, ale The Ravens, Hammerheart a Destroyer of Worlds je opravdu skvělý.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Já možná mohl dát k videům link na celá konkrétní alba. No nic, už to upravovat nebudu ale je možné je nalézt na youtube. Pokud tedy paní Ivano budete mít chuť.

0 0
možnosti
Foto

Jo, Armabeton, to je moje! ;-D

0 0
možnosti
RK

Do Valhally? Vzíval satana, tak si ho nejspíš odnesl čert;-D

0 0
možnosti
RK

Pardon, vzýval, uklikl jsem se;-(

0 0
možnosti
IB

I82v16o 51B77o97u18š68e

13. 8. 2019 9:08

Ta kapela Stridskuk.... docela chapu, ze to prejmenoval. Kdybych ten nazev prelozil, tak me asi odeberou dukaty.

0 0
možnosti
Foto

Nic nepřejmenoval. On si založil kapelu novou. Stridskuk vystupovali i po jeho odchodu ale "zmohli" se jen na demo kazetu a postupně zanikli ve změti jiných OI kapel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy