Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J89i39ř44í 13V74o43l56k83a

24. 10. 2019 8:06

Já už ani nevím, kolik je nových pohlaví, doma mě učili, že na holky mám být hodný a slušný, tak se tím řídím celý život. A docela jsem s tím počtem DVĚ spokojený. I tak to dostává vážné trhliny, odskočil jsem si na veřejné WC, když tu se rozrazí kabinka, vylítne ženská, seřve mě, proč tak čumím, že se kvůli nám mužskejm nepodělá. Nebyl jsem schopen slova, když dáma odkráčela s konstatováním, že ten debil snad nikdy neviděl ženskou. Přiznám se, na pánském zachodě to bylo poprvé.

15 0
možnosti
JP

Nemuselo být. Občas průvodcuju zájezdy. Chlapi vykonají malou potřebu rychleji, tak to děláme tak, že ohlídáme pánská WC, aby tam nechodili chlapi, a půl dámského osazení zájezdu použije pánská WC. Přece ty ženský nebudou celou přestávku jen stát ve frontě na WC.

0 0
možnosti
FD
RK

Já myslím, že ne. Začne to oklešťováním určitých témat, nějaký chytrolín najde v textech skryté narážky, sexuální útoky a zesměšňování, vymýceny budou písně obsahující škodlivé ukázky konzumace alkoholu a dalších látek. Písně o lásce budou podrobeny tvrdému genderovému zkoumání, jestli náhodou někomu nestraní. Nezapomeňme, že už reverend D. A. Noebel varoval před hudbou Beatles, co všechno může způsobit. Jestli se na to teď vrhnou aktivisté, kteří asi nemají nic lepšího na práci, tak si na všem něco najdou. Proč ne, když už neprojdou ani obvyklé symboly na vložkách...

4 0
možnosti
PK

Tak asi výrobci dělají co mohou a i tak se potácejí ve větru nových info, neboť mnoho lékařů se PRÝ přiklání k názoru, že neexistuje jediný medicínský důvod pro to, aby ženy musely každý měsíc menstruovat. Navíc údajně může být menstruace u mnoha žen spouštěčem zdravotních problémů od anemie po epilepsii. Tož tak..;-DR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy