Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

A já jsem si díky článkům Premium potvrdila, že nejsem vůbec zvědavá, ani na internetu závislá. :-)

13 0
možnosti
JH

Milý nostalgiku, vždyť dokonce ani Moravec, Wollner, Fridrichová a další veřejnoprávní svazáci nejsou k mání zadarmo:-)

7 7
možnosti
Foto

Vy také ne. Kolik Vám platí?

1 0
možnosti
JF

J80i58ř73í 21F37o18g74e81l

7. 12. 2019 8:27

Ten rozhovor je ovšem velmi dobrý, otázky a odpovědi věcné a jasné.

P. S. Nezaplatil jsem ani korunu, Premium mám za Íčka.;-)

3 1
možnosti
Foto

KarmaR^! Registrační poplatek za údaje o nás 1,- Kč a výzkum veřejného mínění;-D. Vždyť oni tu korunu musí rozpůlit;-(

0 0
možnosti
Foto

No a? Provoz severů stojí spoustu peněz, no a ten článek taky musel někdo napsat. Mají žít ze vzduchu a srážkové vody?

2 3
možnosti
DT

Nevím jak vy, ale já mám obrazovku pokrytou asi dvaceti reklamami. Je tu víc reklam než textu. Pokud to dělají zdarma a neberou za to peníze, tak si nezaslouží ani tu vodu.

19 0
možnosti
Foto

I85v84a42n 10M34a27r94e61k

7. 12. 2019 7:56

Pane Braune karma. R^R^R^

1 3
možnosti
JK

Moc vám nerozumím. Tištěné noviny bylo a je nutno také zakoupit. Je tedy logické platit i za elektronickou podobu téhož.

2 4
možnosti
JV

Naštěstí mně ten starý chlap na hradě už vůbec nezajímá.

9 4
možnosti
JH

Ten mladej vrabec má štěstí - ušetřil korunu:-)

5 4
možnosti
MB

System redakce nehodnotím, jde o jejich přístup. Sám si přeji, aby o politicích bylo slyšet co nejméně. Opak je pravdou, hvězdou je AB a moudra týdne MZ. Ten se systemově vnucuje, jeho vstupy chápu jako pokusy o ovlivňování veřejného mínění. Pokud člověk udělá průřez jeho sdělovaného - logicky objeví, že v ose času popírá sám sebe. Jeho slovo pak nemá žádnou váhu. Pokud bych se měl jeho bludům věnovat, sama redakce by mi 1 Kč musela zaslat sama ! V tomto smyslu pak její placenou formu beru za počin přínosný a očišťující, děkuji ! ... :-)

6 4
možnosti
MK

Máte pravdu. Teď už jen zbývá zařadit do sekce Premium VIP blogery a ty, kteří dosáhnou karmy vyšší než 10 procent, pak tu zbyde pár "chudáků", kteří si píší jen pro radost...

Pro sebe jsem vyvodila jednu zkušenost - čím více článků v Premiu, tím méně zde čtu, trávím zde kratší dobu a ušetřený čas mohu věnovat sobě a své rodině.;-)

13 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy