Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůbec tu dámu nemusím, ale nevím, proč by měla končit

4 2
možnosti
Foto

No neodešla poprvé, pokud se nemýlím :-)

1 3
možnosti
ND

Tak já jsem zde moc nepsala, svých čtenářů jsem také moc neměla, to že jsem zde blog zrušila a že jsem se vzdala i diskuse zde, skoro nikdo nezaznamenal, přesto jsem cítila úlevu když jsem odešla. Tehle blog je totiž podle mě nemocný, už dávno není tím, kterým byl. Dál to nemá cenu rozebírat. Ačkoliv jsem měla často jiné názory než paní Beata, četla jsem ji a patřila k těm autorům, kteří píší tak, že je zajímavé je číst. Nedivím se ji.

Články některých autorů také čtu, ale jen proto, abych žasla kam až tento blog klesl.

Ale těch kvalitních mi tady pár ještě zůstalo.

Můj názor.

11 0
možnosti
Foto

Jsou určitá prostředí, která jsou odrazem, či zrcadlem (chcete-li) společnosti.

Řekl bych, že zdejší zrcadlo se skví obrazem dosti jasným a ostrým.

3 3
možnosti
Foto

Jen aby bylo jasno: Cokoliv píšu je myšleno upřímně. Tedy i tento blog. Kašlu na kalkuly, kašlu na veřejné mínění. Jestli se to někomu líbí, jsem samozřejmě rád, jestli ne, věšet se nebudu. Takže všichni si můžete být naprosto jistí, že tento blog jsem napsal přesně tak jak jsem to cítil a že jsem jej myslel přesně tak, jak jsem jej napsal.

10 0
možnosti
PT

P59e33t57r 90T38o73m97e85k

16. 12. 2019 20:12

Mám to hodně podobně. Ve mně střídavě vyvolávala vztek i sympatie. Ten vztek byl dřív tak velký, že jsem na ní byl dokonce sprostý, ale to už je dost dlouho. Ona se tím svým odchodem zařadila do zástupu lidí se kterými jsem často nesouhlasil, ale chybí.

0 0
možnosti
PK

Pokud to je myšleno upřímně, tak se připojuji. R^

5 0
možnosti
JN

J85o51s18e16f 19N89i84k75l

16. 12. 2019 19:19

R^Věřím, že to myslíte upřímně..proto karma

5 0
možnosti
Foto

Myslím. To si buďte jistý.

3 0
možnosti
Foto

Většina jejích blogů má na mne přímo léčebný účinek. Sám mívám všelijaké divné, ba směšné, nápady, a když vidím, že mě někdo dokáže překonat o sto koňských délek, říkám si, Dvořáku, klid. Na Bohnice si ještě nějaký pátek počkej.

A proto: Zůstaň!

R^

8 2
možnosti
Foto

Pane Braune,

Vy se divíte, že paní Krusic chce skončit a že se loučí se svými čtenáři?

Tolik sprostoty a urážek od oblíbenců adminů jako paní Krusic zde obdržel málokterý bloger.

Původně jsem už nechtěl žádný příspěvek do diskuse psát, protože sprostota v diskusích přesáhla všechny meze, tak jen říkám stejně jako paní Krusic, že i já nejen na blogu IDnes, ale ani v diskusích už nejsem rád.

8 9
možnosti
Foto

Že nejste rád? A koho jiného byste jinde soustavně tahal za fusekli? Jen pobuďte, i na Vás se vždy těším ze stejného důvodu, viz výše. ;-D

5 7
možnosti

P35a38v76e63l 44Č38e58r28n53ý

16. 12. 2019 19:06

Spíš si myslím, že to je její první rozumné rozhodnutí za dlouhou dobu...

4 4
možnosti
Foto

Rozmyslete si to, Pavle! Koho budete obtěžovat, kdyby Beatka skutečně odešla?

2 3
možnosti
Foto

Já bych taky ještě nějaký ten zlucnikovy záchvat risknul, jestli se můžu přidat blog bez barev by byl nuda...

4 0
možnosti
Foto

Beatku nepustíme. Ona může chtít, ale není jí to nic platné, protože my ji nepustíme!! Karma jako bič!

6 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy