Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Před x lety jsem měl pana Fendrycha rád. Jeho názory nebyly vždy totožné s mými, ale dokázal je pojmenovat, podle mého názoru, objektivně. Od doby kdy píše na aktuálně.cz mám pocit, jakoby psal na zakázku. Když jsem dnes četl vámi uvedený fejeton, měl jsem sto chutí po dlouhé době napsat blog. Udělal jste to vy, tak aspoň jsem vyjádřil svůj pohled zde.

18 0
možnosti

Já ho v 90. letech také četl. I jiné, třeba Jiřího Pehe. Dnes už nad nimi ani rukou nemávnu.

15 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy