Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

ODS jsem volil, ale Fiala byl u mě spíše překážkou a jako "šanci pro pravici" ho rozhodně nevidím. V ODS mi v současné době vadí 3 lidi. Fiala, Němcová a Novotný. To je prostě tragická trojka, nicméně Fiala je ještě tolerovatelný, Němcová je na podobné úrovni, ale v případě zvolení předsedou Novotného by strana klesla na samotné dno a už by se stala nevolitelnou.

2 2
možnosti
Foto

No vidíte já volím ODS a vůbec mně nevadí Fiala, Němcová a Novotný. Zejména Němcovou považuji za vynikající političku. Pokud uvedení vadí koblihářům je vidět, že svoji věc dělají velmi dobře.

4 7
možnosti
Foto

Máte vlastně pravdu on ten váš milec Bureš, agent StB na ČT řekl „Nevím, kam by šli, protože u nás je bezpečno před virem i po viru, vždycky bude u nás bezpečno a teď bych doporučoval všem, aby zůstali v České republice,“ Oni ti jeho voliči byli zvyklí na ohlávku a tak jim to připadá normální. Co řekne a udělá Bureš, je pro jeho voliče správné, hlavně nepoužívat mozek. To bolí.

6 15
možnosti
Foto

Kobliháři všech zemí spojte se;-D;-D;-D

3 4
možnosti
Foto

Virus víří ???;-D;-D;-D Včera jeden letěl kolem mě. Jen tak tak jsem se mu vyhnul.

1 5
možnosti
Foto

Uzavření hranic je v rozporu s Ústavou ČR. Ani v době totality nebyla zcela znemožněna možnost cestovat. Nechápu proč jsou hranice uzavřenéRvRv

6 13
možnosti
TB

nepište lži RvRv hranice zcela uzavřeny nejsou...

4 2
možnosti
JF

J72i17ř82í 81F48o98g23e88l

22. 4. 2020 8:15

Když jsem, tuším předevčírem, viděl pana Fialu vypočítávat co vše by jako premiér udělal lépe a bez chby, potvrdil jsem si, že bych mu nenechal řídit ani domácnost.

To generálování (skoro) po bitvě ho definitivně potopí.

30 4
možnosti
RS

Jako vždy ukázka mylné úvahy, svoboda za každou cenu, i cenu smrtí mnoha blízkých. Začal to Kain a pokračuje Fialou. " Moje osobní svoboda je mi milejší, než život bratra."

22 4
možnosti
RC

Vycestovanim NIKOHO u nas neohrozujete.

3 3
možnosti
LH

Souhlasím.... Sice nevím jestli vás to potěší s moji pověsti zde ale souhlas do posledního písmene R^

5 0
možnosti
MB

Buďme rozumní. Jediný kdo se chce zalíbit je AB. Hamáček, jako šéf KŠ navrhuje Nouzový stav prodloužit do poloviny května. Premiér to ukončuje ke konci dubna. Nálady se mění - dožranost lidu roste - tedy reaguje. Nepokládám Epidemii za uzavřenou, nu rozhodl. Dcera pracuje v nemocnici s kolegyní ze Slovenska. Budou se stěhovat, manžel je již v Bratislavě. Každý víkend běžně přijíždí - Potěšit se s ženou a svými dětmi. Žádné problémy s pohybem nemá ... (Skutečně) :-)

2 2
možnosti
AT

Až příštích několik měsíců ukáže, kdo byl prozíravější, nebo třeba jen náhodou zvolil správnou variantu.

10 0
možnosti
Foto

Tak jestli "toto" by měl být budoucí premiér...?

11 1
možnosti
Foto

Tím bude Jeho Veličenstvo Koronavirus, které velí současné modní vlně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy