Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Také mě to roztrpčilo. Co se to na Kavčích horách děje?

29 0
možnosti
Foto

Zdá se, že buď nezájem,anebo anarchie.

3 1
možnosti
ZH

Jakub Ctnou paní Lucii nepamatuje a možná nikdo ve zpravodajství. Ale opět se našlo něco z našich mladých let, kde máme stejné pocity. Jestli my nebudeme podobně stejně mladí :-)

5 0
možnosti
PL

P82e97t88r 79L17u55k24e10š

10. 7. 2020 21:50

Martine, zřejmě máme podobné pocity. Na Nebeské jezdce se mohu dívat pořád dokola a u Akce Bororo jsem jako kluk ani nedutal.

22 0
možnosti
PK

Ten Husák, to je síla. A dnes na Plusu běhal redaktor Smotana po Dúbravke a Prešpurku, dělal o něm pořad a Gustáv tam nedopad' špatně. I Partyzánky kouřil, Morisky měl pro hosty ...

2 1
možnosti
Foto

I56v94a71n 96M71a54r69e73k

10. 7. 2020 21:40

Pane Braune., naprostý souhlas a velká Karma. R^[>-] . . . .Odešel další Pan Herec, budiž mu země lehká. VR^

12 1
možnosti
PK

Já ho poprvé viděl v Kamenném řádu a to nebyl vzhledem k době (1975) špatný seriál. Udělala se tam Hudečková ale nejvíc jsem baštil paní Ranošovou, ještě žije, ročník 1926.

5 0
možnosti
RJ

R46a69d87e74k 78J82a93r83o53š

10. 7. 2020 21:28

"Študent, počujaš ma? Porádně se zapri"...

Karma R^

2 0
možnosti
RJ

R40a26d12e80k 87J49a28r32o66š

10. 7. 2020 21:40

Aneb, je to zvláštní náhoda či paradox, že zemřel přesně v den, kdy začala Bitva o Anglii. Byl posledním z party československých Nebeských jezdců...

4 0
možnosti
LV

Jak znám Českou televizi, bude si Svatopluka Matyáše čím připomínat řadu příštích dní. Teprve kdyby nebylo, nadával bych na ČT. Takhle si Vaši kritiku zaslouží jeden konkrétní člověk - Jakub Železný.

4 2
možnosti
PK

Ale Železný jun. jen čte co mu napíší. Mohla to číst i jedna z "holek", třeba Světlanka ... Vyšlo to na "Kubu" ...

4 2
možnosti
Foto

Naprosto s Vámi souhlasím. Taky mě to zarazilo a ta hořká příchuť ve mně zůstala. Kdybych toto smutné hlášení měla na starosti já, jako první bych vypíchla právě roli doktora Junka v Akci Bororo. Nenechám si ujít žádnou reprízu tohoto filmu. Jelikož mě film baví i po těch dlouhých letech od natočení, pak je jasné, že být dobrý prostě musí. Je mi líto odchodu pana Matyáše a byla bych ráda, kdyby na jeho počest televize odvysílala právě film Akce Bororo.

25 0
možnosti
Foto

Před lety jsme byli na dovolené na Slovensku, ve Vrátné dolině a v Těrchové., rodišti J. Jánošíka. Při prozkoumávání okolí jsme se zastavili i v blízké vesnici Jesenici, kde se narodil slovenský spisovatel Matin Kukučin.. V rodné chaloupce má i malé muzeum. Od průvodkyně muzea jsme se dozvěděli, že tuto obec často navštěvuje český herec Svatopluk Matyáš, má tam svůj dům, ve kterém tráví dovolenou. Řekla nám, že si ho tam jako umělce, i jako noblesního člověka, všichni velmi váží. Já si ho nejvíc pamatuji jako Jotidoma ze seriálu Kamenný řád. To, co o něm pronesl moderátor ČT Jakub Železný při příležitosti jeho skonu mě také zamrzelo. Bylo to od něj krajně necitlivé. Rv

8 1
možnosti

"Kapka vody navíc a Bororo už ne život, Bororo pak nic".R^

18 0
možnosti
Foto

Na tom filmu nebylo skoro nic špatně. Včetně skvělé hudby. Dokonce bych řekl, že na tu dobu byl poměrně odvážný. Taky jsem se tehdy šíleně zamiloval silou svých asi 10 let do Božidary Turzonovové.

4 0
možnosti
ND

Taky mě to překvapilo, no přečetl co mu k přečtení nachystali...nebylo to vůči herci fér a nakonec ani k divákům, každý ten seriál neadoruje, necuci na něj...Rv

3 1
možnosti
Foto

Já mám ten seriál rád. Vždy se u něj pobavím a zasměji. Ty dva díly, kde hrál pan Matyáš jsem dokonce viděl znovu minulý týden a scénky, kdy mu pan Holý nabízí půjčku, nebo když jedou se Zemanem a panem Bekem ve vlaku nebo když jej pan Bláha srazí ze skály, to je prostě "klenot " Ale celkově tento seriál pro tyto herce ničím významným nebyl. A vzhledem k tomu, jak se na něj dívá dnešní společnost si myslím, že takovéto vypíchnutí je spíše urážkou.

A už jsem napsal na jiném místě, já si myslím, že redaktoři si své příspěvky píší sami. Někde to dokonce říkali, že ta příprava zpravodajství zabírá i několik hodin.

5 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy