Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Vidím v tom kšeftík pro ženu kluka z plakátu Stropnického. A tu bych z politického podtextu nepodezíral.

10 1
možnosti
MV

M33i22l61a84n 86V47i15k

10. 11. 2020 13:11

A co jste od "slavné" ČT čekal?

15 0
možnosti
Foto

Prostě jen další nepovedený cestopis, takových už bylo. Nač do toho tahat politiku? Nejen v ČT se vžila představa, že v cestopise musí exhibovat nějaký herec, aby to nebylo nudné. My, co chceme hlavně poznat kulturní památky a zajímavá místa nejen Izraele máme prostě smůlu. V "hraných" cestopisech na ně prostě nezbylo místo. Musím si ovšem připustit, že mnohým divákům se takové "cestopisy" líbí.Je to pro mě ovšem stejně nepochopitelné jako obliba různých přihlouplých serialů....

20 1
možnosti
JZ

Jen další nepovedený cestopis... a taky "jen" další nezvládnutá komunikace s diváky, ignorace jejich připomínek a dotazů a totalitní chování v rámci přidružené internetové diskuze. Máte pravdu, dnes už normálka.

0 0
možnosti

Ještě lepší je podívat se na vlogy o různých zemích. Polovinu času člověk kouká na ksicht vlogera, který si myslí, že jeho obličej je hezčí než památky, které vykukují za jeho hlavou.

5 0
možnosti

Paní Žilková byla díky rodinnému zázemí nadaná flétnistka a seděla jí parodická role rosničky v Tele Tele. Tím myslím výčet pozitiv končí:-).

27 0
možnosti
Foto

O existenci dokumentu jsem se dozvěděl až z vašeho blogu. Naštěstí jsem to neviděl a ani nechci. Já jsem si splnil sen a navštívil Izrael a Jordánsko před víc než dvěma lety a samozřejmě jsem nevynechal Jerusalem. Tam jsem začínal a strávil tam nezapomenutelné tři dny...

11 1
možnosti
Foto

Díky, Martine. My to biblicky nazýváme "zakopaná hřivna". Televizi sleduji nahodile, jeden z dílů jsem viděl také čirou náhodou - a stačilo. Kdybych měl parafrázovat známý slogan: Nejprve Žilková, pak dlouho nic, pak zase Žilková, pak dlouho nic, pak opět Žilková, dlouho nic - a pak teprve Izrael. Buďte pozdraven.

43 0
možnosti
Foto

K61a39r34e41l 48C26a73c79h

10. 11. 2020 9:59

Ale co byste chtěl od ČT? Představit Jerusalem jako hlavní město Izraele by přece mohlo znamenat i podporu přání presidenta Zemana k přemístění velvyslanectví ČR do Jerusalema, protože sídlo velvyslanectví by logicky mělo být v hlavním městě. Takovou podporu přece od ČT nemůžete chtít. Tím by se mohla nabourat celá její (politická) koncepce.

41 4
možnosti
ZD

Přesně tak. To nebylo opomenutí. Pan Braun popisuje jeden případ. Já ČT sleduji častěji a vidím celou šňůru účelových reportáží a rozhovorů. Od dob spacákové revoluce je to taková ta "naše" )resp. jejich )středisková televize.

16 3
možnosti
Foto

Vážený autore, já přiznávám, že již první díl mi zvedl žaludek. Dovolím si znovu připomenout, že jsem v Izraeli žil a pracoval 17 let. A protože zde platím za někoho, kdo „nenávidí“ ČT, raději jsem nereagoval. Můj komentář na „vystoupení“ paní Žilkové by se také nehodil, byl by asi smazán. Vy jste zvolil celkem diplomatickou formu. Já bych asi užil tu „lidovou“. Jinak je tento „soukromý“ výtvor jen důkazem amatérismu, které je tak příznačné pro horní etáže na Kavčích horách. Nehledě na to, že tento „dokument“, právě ve spojitosti s funkcí pana Stropnického je z mého pohledu pro veřejnoprávní médium absolutně nepřípustný. Ale jsme v Česku a zde platí „jiná“ pravidla pro ČT. Máme přeci „svobodu slova“ a morálka a odpovědnost je pojmem neznámým, tak jak to dnes a denně dokazuje naše „milovaná“ ČT.

58 1
možnosti
Foto

Já pane Kotyku myslím, že to že ona je manželkou velvyslance nepřekáží natočení cestopisu o hostitelské zemi. Dokonce to vidím jako dobrý nápad, pokud ovšem takovýto pořad neslouží především k sebeprezentaci. A to se zde stalo.

3 0
možnosti
Foto

Na natáčení se podílel i její syn. Manžel je velvyslanec v Izraeli člen hnutí ANO. Takže dokument byl velmi dobrý kšeft pro rodinu.

26 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy