Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, Martine.

omlouvám se za jiné téma...kdyžtak to smažte, neurazím se:)

právě jsem Vám kdesi odpovídala, považovala jsem to za slušné - i když si v něčem ne zcela rozumíme. Chtěla jsem, abyste měl jasno. A moc Vám děkuji...Leč byla jsem smazaná. Odpověď tam nedostanete. No považuji to za svobodu Petra Omelky, právo na to zkrátka má:) Bylo by to všechno na podstatně delší vysvětlení a já Vám nechci zahlcovat diskuzi k článku jinému. Vezmu to z jiného konce. Diskuze těch, co tam žijí, mne zajímají a dovedu se na základě toho i přešaltovat. Dovedu polemizovat a nakonec cosi uznat. Ale nemám ráda zjednodušené výroky, kde se svezu na vlně boomu - Amerika je v značném nepořádku a tupost tam asi nemá konce... My také nejsme v pořádku. Jakož ani neuznávám to, co se stalo, srovnávat s komunistickými vyhazovy u nás -bez možnosti se tehdy nějak bránit. Ćlánek vznikl ne tolik pro Petra Omelku, to by bylo vůči němu nefér dost. Vznikl proto, že 21 tisícům čtenářů ten zjednodušený pohled nevadí a ještě si přisadí. A do článku bych nikdy nevstoupila, kdybych neviděla tu nehoráznost, že jen proto, že Vám něco nesedí a Michaele něco nesedí - jste rázem za schvalovače, případně jste hloupí. Mám ráda objektivitu a jistou upozaděnost ukazovat prstem na jiný stát. A jestliže se někomu zdá ten hon v Americe jako hon, je-li něčeho zas moc v téhle hyperbolizaci o tuposti - pak i mně zas cosi velí se ozvat. Proto můj blog. A skutečně tam jméno Omelka není. Moc se Vám omlouvám, že sem...

Za článek děkuji... ale nehodnotím. Jsem pozorovatelem a naslouchám:) díky za čtení.

téma opouštím už ráda - nejsem věcí tak znalá a ani tedy přínosná a důležitá:) Vysvětlila jsem své principy a důvod:)

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den Radko, nemám důvod vás mazat. Systematicky to dělám jen u jednoho člověka a to nikoliv pro jeho názory.

Pan Omelka je bohužel sebestředný narcis, který nevydýchal obyčejné podezření a následně ve svém úvodním blogu pozurážel kde koho kdo s ním nesouhlasil. Možná jste si všímnula, že dnes smazal několikrát i mně. Jen proto že jsem se podivil právě nad jeho formulací. On evidentně má silné problémy s chápáním a budiž mu to přáno.

Mně situace v USA znervozňuje, přestože už nebude trvat dlouho a konečně se vrátím domů do Kanady, jako spokojený penzista. Důvod je prostý, a vlastně jsem jen popsal v tomto blogu. Cokoliv se v USA stane, má okamžitě dopad na zbytek světa a na jeho sousedy mnohonásobně více. Navíc, i když odjedu, zůstane mi zde majetek, dům, loď, takže se plánuji vracet. Proto sleduji to co se děje a mé přání je, aby se země vrátila do stavu před léty, kdy hlavním mottem bylo zda žijete podle zákonů či ne. Pokud ano, mají všichni stejná práva a povinnosti. Dnes se to obrací k tomu, jakou máte barvu kůže nebo původ. A to není správné. Přejí vše nejlepší do Nového roku.

2 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy