Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
MB

Díky za info ! Beru na vědomí, že se promítá něco "o Medúzí hlavě" ! Podobně, při přepínání reklam jsem zaregistroval, že se něco děje v "Ulici, V růžové ohradě a snad i Sestřičky se kdesi vyrojily" ! Osobně, se ovšem ukájím - "Jistě, pane ministře" ... :-)

0 0
možnosti
Foto

"a bylo to více než tristí"

Ehm...?

0 1
možnosti
Foto

Ehm. Docela obyčejný překlep kdy mi vypadlo při psani enko.

0 0
možnosti
Foto

Také zastávám názor, že hodnotit seriál po první epizodě je předčasné. Ale vzhledem k tomu, že se nebude dějově vyvíjet, jako je tomu například u Strachových Labyrintů, lze již teď částečně hodnotit obsazení hlavních postav. A je to tristní. Ze sexy boubelky Jitky Čvančarové se najednou stala těžkotonážní mašina, Michal Isteník má z podivných důvodů hlas kastráta a Dvořák, jakoby byl v tom seriálu za trest. A vedlejší role? Arnošt Goldflam, coby ředitel Moravské galerie,to zahrál jako nějaká humorná postavička z Polívkovi Manéže a výkon hlavního zloducha Jiřího Schwarze už ani není třeba komentovat. Ale zásadním problémem jsou dialogy a práce režiséra. To se skutečně ČT nepovedlo.

7 0
možnosti

V tom případě jsem ráda, že mě už odradily stále omílané upoutávky. Ani jsem nenahlédla, a zjevně o nic nepřišla:-)

3 0
možnosti
JV

Taky vám poradím : Podpadek nebo podpatek? ;-)

Díl jsem neviděl ale kromě správně uváděného profláknutého znaku policisty či detektiva, který začal snad Sherlockovou dýmkou přes Poirotovu buřinku a knír, Schimanského bundu, Colombúv kabát až třeba po Matáskovu volhu je tu ještě jeden znak, který mě svým stálým opakováním už leze na nervy. Ve většině kriminálních seriálů prostě musí být dříve či později šéfovou žena. Nevím proč ale v reálu tomu zdaleka tak není.

3 0
možnosti
JH

J92a87n 38H98a36r18v86a68n

13. 1. 2021 7:59

R^ Ano, šéfová musí být žena, nejlépe černoška. Tady alespoň těžkotonážní mašina, jak se píše výše ;-D

1 0
možnosti
PV

P61a28v71e23l 68V13é19b84r

13. 1. 2021 7:06

Protože jsou pod patou a ne padlé na hlavu...

Mimochodem, o jaký seriál se jednalo? Bývá dobrým zvykem při kritice zmínit název. Ale to není tak velké neštěstí, stejně jsem se nedíval.

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy