Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

IL

I56v22a60n93a 58L65a38n55c43e

29. 1. 2021 23:25

V Osvetimi jsem nebyla. Nedostala jsem odvahu se tam jit podivat. Bojim se, že je to tam celé nasáklé zoufalstvim a nelidským utrpením...., mám problém, rychle vstřebávám negativní i pozitivní energie. Trpím, jenom když o tom čtu, nebo jsem viděla filmy. Je to strašlivá, strašlivá tragédie.:-(:-(:-(

10 0
možnosti
Foto

Jako dítě jsem byla se školou v Terezíně - a i to stačilo.... A to, co jsem viděla z dokumentárních i hraných filmů, a z knih, například A. Lustiga o utrpení vězňů v německých koncentračních táborech, také. Ti, co zlehčují holocaust za doby nacismu a za druhé světové války, nemají pro své hrůzné, nelidské jednání, žádnou omluvu. Rv

8 0
možnosti
Foto

Opr,:i, Ti, co zlehčují holocaust a nelidské jednání jeho vykonovatelův době nacismu a druhé světové války, si nezaslouží za jeho zpochybňování žádnou omluvu. Rv Díky.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 3
možnosti
Foto

A kdo to píše, když tu nechodíte?

7 0
možnosti
MS

V Osvětimi jsem nebyl, ale bližší náhled na holokaust mi přinesl několikahodinový dokument Šoa s vyprávěním pamětníků. Hluboce to mnou otřáslo; do té doby se problematika ke mně dostala "jen" jako hrůzná statistika.

1 0
možnosti
JJ

J87a33n 63J47a18n93u85š17k29a

29. 1. 2021 21:48

Zajimave autor je dotcen smazanim a sam v diskuzi maze.

4 2
možnosti
Foto

Nemažu. Smazal jsem pouze a jen pana Řezníka, který moc dobře ví proč. Jeho neustálé výpady proti Židům a Izraeli nehodlám tolerovat.

1 0
možnosti
JZ

No s tou návštěvou Osvětimi teda nevím, jestli je opravdu tak působivá. Já tam byl asi pětkrát, a že by to na mě zanechalo nějaké trauma, to si nevzpomínám. V rámci cyklovýletů jsem navštívil i nějaké jiné koncentráky, třeba ten u Linzu jak tam vede dunajská cyklostezka, teď si nevzpomenu jak se jmenuje, ale nijak to se mnou nezamávalo. On taky koncentrák s davy turistů a všeho co s tím souvisí možná něco ztrácí ze své naléhavosti. Na mě spíše zanechaly daleko větší dojem knihy o těchto věcech, jako třeba kdysi Vrbova Utekl jsem z Osvětimi a jiné. Teprve tam na mě dolehla tíseň a hrůza oněch událostí.

0 0
možnosti
JZ

Ještě z jiného soudku - co se na mě trochu podepsalo, byly dvě pitvy, kterým jsem přihlížel. Když jsem poprvé na vlastní oči viděl vybrakované lidské tělo jako někde na pultu u řezníka hovězí, uvědomil jsem si, jak jsou vnitřní orgány dokonalé a křehké, jak pro mě celý život pracují a jak s nimi já svým životním stylem bezohledně zacházím, že si to ty orgány nezaslouží. Zařekl jsem se, že se ke svému tělo budu chovat ohleduplněji a budu mít na paměti jeho křehkou dokonalost. Že upravím jídelníček a přestanu chlastat. A skutečně, asi dva dny mi to vydrželo.

1 0
možnosti
JF

Škoda té poznámky o necitelných barbarech zcela na závěr, protože tím začíná to sortování lidí ... nakonec bych při případné návštěve Osvětimi musel něco předtírat což docela nerad dělám ... a to nebudu ani nyní ... Vaše příspěvky mají totiž jedno společné a což neuniklo ani tomuto příspěvku to že někoho hodnotíte aniž by jste se věnoval podstatě primárně problému ... hrůzy holocaustu jsou neoddiskutovatelné ale diskutovatelné je to co k nim vedlo i také to jak je téma holocaustu nyní používáno ... vězte že v době koncentračních táborů jsem ještě nebyl na světě a víme kam vede kolektivní vina a to jakákoli (!!!) ... do Osvětimi nepojedu každopádně ne cíleně za koncentrační turistikou (která je nyní celkem módní) ale jedině když budu mít cestu kolem (např. budu cestovat za něčím porozuhodnějším např. směr Bělověské pralesy). Znám malou pevnost v Terezíně a vězte že to beru jako holý fakt k zamyšlení nad celou lidskou civilizací ... a neselektuji ... protože ostatně viníci (vlci) i oběti (ovce) nakonec stojí před soudcem oni v této věci a ne já (nejsem viník ani obět!!!) ... a tento příspěvek v tomto duchu zase smazal pan Ziegler pod svým blogem. (krom dalších asi pěti a které neopakovali to předtím smazané) Nic nevyčítám jen konstatuji a každý se vyvíjíme ... i bloger i lidská civilizace i já ... aspoň v toto doufám ... možná při připomínce holocaustu zmiňovat k roli viníka i roli oběti protože možná to lidi povede k tomu aby nebyli obětí příště i oni když už nebudou tedy jistě viníci ... asi tak nějak ...

ps: on ten model prezentace je velice prostý ... je to jako s šikanou ve škole ... vina je na viníkovi ale i na oběti ... pokud se někdo bude stavět do role oběti zákonitě viník se brzy k oběti najde ... v článku pana Zieglera k holocaustu jsem shledal pouze vinu viníka ne oběti ... aby jenom kvůli tomuto prostému poznání a dosání jedné věty do svých předchozích dogmat bylo zavražděno v koncentrácích dalších miliony lidí si myslím je docela zbytečné.

2 0
možnosti
AM

R^R^R^Obdivuji každého kdo polemizuje se zaslepenci jako p. Kielbergerová a blogery-zoufalci jako je p. Trčálek. Nemá to smysl.

11 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy