Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Pane autore, nesouhlasím s vámi. Oba projekty se ČT povedly, tedy ne že bych se na tyto filmy díval vícekrát: Jsou to vážná témata, tak trochu ponuré věci, ale do veřejnoprávní televize patří. A je dobře, že je ČT podpořila či financovala (takové ty "oblíbené zadarmo" tv stanice by se na toto nezmohly. Trochu máte pravdu, že to ČT přehání s jejich reklamou, ale proč ne? Vždyť v kultuře dnes také vítězí ten, kdo se dovede nabídnout.

Odbočím, ale nedá mně to a uvedu můj názor na trochu jiný "bulvár", tentokrát zpravodajský: Tím mám na mysli to nejprimitivnější přežvejkávání denních zpráv, jejich přetlumočení či převyprávění pro jakoby ty "hloupější diváky" od Soukupa na tv Burranov. Chápu, že nemá peníze na zpravodaje a na své záběry, musí všechno stnihnout sám, ale snad by bylo lepší, kdyby tam hrál filmy o veverkách...

7 1
možnosti
JJ

Tak pokud se týče Barrandova, tak tam jsem na youtube shlédl jeden díl soudce Alexandra a stačilo ... myslel jsem si, že to pro diváky bude aspoň poučné, jak takové řízení vypadá. Ale nebylo z toho zřejmé ani to, zda má jít o správní, civilní, nebo trestní soud. Navrhovatelé přišli k soudu s návrhem o omezení způsobilosti k právním úkonům matky navrhovatelky a odešli od téhož s trestem odnětí svobody.

To nevymyslíš.

0 0
možnosti
Foto

V síti a Ptáče by se skutečně mohly obejít bez tv vyzývavých upoutávek v době Večerníčku. Souhlas. Za mě to jsou projekty pro užší veřejnost, na ČT 2 nebo Art po 22 hodině. Kdo chce, tak si je v programu najde sám.

12 2
možnosti
KN

Film V síti má tuším 3 verze, z nichž jedna byla určena ke školnímu promítání. Já viděla tu "ostřejší" verzi, určenou pro dospělé, ta by měla skutečně běžet po 22 hodině, nicméně měla by jí shlédnout co nejširší veřejnost, zejména rodiče ale i prarodiče, kteří také mnohdy hlídají děti.

"Soft" verzi i děti a mládež. Je to dokument, žádný artový film.

Jediný, kdo může mít zájem na tom, aby to nevidělo moc lidí, jsou oni přistižení predátoři, neboť tam je dost velká pravděpodobnost, že je i přes rozostření někdo pozná.

0 0
možnosti
OU
ST

Souhlasím pane Braune. Mám stejný názor a nechuť se na oba filmy podívat díky té mediální masáži.

5 4
možnosti
AT

Nešlo by sem zařadit anketu na téma: Chcete se po této mediální masáži podívat na film V síti?

7 0
možnosti
JN

Pane autore,

nez zacnete psat neco o stylu dokumentu, ktery jste vubec nevidel, tak co si aspon kousek toho dokumentu pustit a pak o tom neco psat?

Dokument v Siti neni vubec podobny tomu americkemu projektu - v tom dokumentu nejsou zadne volavky, co aktivne neco nabizeji. Ty herecky, hrajici mlade divky "provokuji" jen jednim - ze existuji. Jakykoliv kontakt a aktivitu museli udelat ti muzi.

Doufam, ze vidite rozdil mezi tim, ze nekde existuje mlada holka (dite), co se zaregistuje na facebooku nebo Skype. A mezi nejakym nabizenim sexualnim sluzeb v americe.

14 7
možnosti
PO

Jen drobnost - na Facebooku je v ČR možná registrace bez souhlasu rodičů až od 15 let.

0 0
možnosti
MP

Autor mi mluví ze srdce...

Když vidím ty upoutávky, dostávám vyrážku. Nebudu se dívat ani na jeden z filmů.

7 4
možnosti
Foto

Stejná logika jako: „Vím, že je strašnej, ale protože na něj tolik lidí bezhlavě útočí, tak mu to ve volbách hodím.“

Nechápu ani jednu, ani druhou logiku. Přijde mi pozérská.

Televizi nemám, takže reklama na oba filmy mi unikla, nicméně Nabarvené ptáče jsem viděl v kině, když se ještě do kina smělo. Stálo to za to.

4 0
možnosti
JN

"V síti" jsem neviděl a nejsem si jist, že to chci vidět. Oproti tomu "Nabarvené ptáče" jsem viděl a jsem si jist, že ho už nikdy vidět nechci ... větší zoufalost na téma druhé světové těžko pohledat.

23 4
možnosti
DK

no vidíte, podle mě jeden z nejlepších filmů na téma druhá světová

...a můžeme se dohadovat

4 1
možnosti
AT

Každá reklama, když jí slyšíte několikrát denně se stane otravnou. Ale soudný člověk rozliší mezi reklamou a produktem, ba který reklama je.

P.S.: včera mě manželka dostala. Večer ke mně hupsla do postele a ptá se: "A nevadí ti, že je mi 12?"

7 0
možnosti
OU
JR

Jsem doma s covidem, což je dost nudná nemoc, takže trávím před obrazovkou dost času, ale upoutávku na Nabarvené ptáče jsem viděl dvakrát a na V síti taky. A to, jak říkám, nechodím do práce.

Ale pravdou je, že sleduju spíš jiné programy. Zkuste to někdy.

0 0
možnosti
Foto

Během dvou hodin, tedy mezi 17 a 19 hodinou proběhla reklama na v síti dvakrát a nabarvené ptáče třikrát. A to jsem sledoval jen az kviz, kde domov můj a nyní předpověď počasí. Očekávám, že po něm se reklamy objeví znovu.

6 2
možnosti
TH

Jak jste přišel na to, že oba zmíněné filmy nejsou sledovatelné širokou veřejností? Ze svého okolí mám ověřené, že i ti, kteří jedou v pro mne absolutně nekoukatelných věcech jako Slunečná Vinaři a Výměna manželek, sledují kvalitní věci na ČT. Abych to trochu upřesnil, tím myslím kvalitní mainstream. O kvalitě typu Fargo a skandinávských Most a Zločin, bohužel už netuší.

3 8
možnosti
Foto

co je na Mostu tak náročného?

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy