Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Upoutávky jsem zaznamenala a přemýšlim, jestli mi vadí. Asi ne. V síti jsem zatím neviděla a vlastně nevím, jestli někdy budu, na Nabarvené ptáče někdy dojde ve vhodné konstelaci lidí a nálady, kniha je jednou z nejlepších, co jsem držela v ruce a skoro nevěřím, že je zachytitelná kamerou. Prý ano.

Ale přiměl jste mne krátce se zamyslet nad tím, jak nás tyhle krátká "poselství" ovlivnují a mění nám náladu. Je vůbec normální, že nás dokáže naštvat pár vteřin čehokoliv na obrazovce? Nevím.

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší kniha....? Jen popis nechutného a často perverzního násilí ze kterého se zvedá žaludek. Její autor si na spisovatele jenom hraje....

4 2
možnosti
TT

Myslel jsem si, že mám puštěnou televizi docela často. Ale upoutávku na V síti i Nabarvené ptáče jsem viděl maximálně 3x, nijak mě to nepoškodilo.

Pokud jste užil srovnání s filmem Pohled společnosti Parallax, je na místě otázka: Jak snášíte server idnes.cz, který je dnes především žehličem PR premiéra, vše ostatní je jen nevýznamným šumem v pozadí?

Váš výklad filmu V síti je opravdu svérázný. Vy asi nemáte dceru mezi 12 a 25, že ne? Ten film se vyslovil k něčemu, co tady bylo tabu a:

- konečně se rozběhla otevřená diskuse,

- ne každý rodič vůbec tuší jak pracovat s dětmi a jejich přístupem na internet, a děti (a ve dvanácti to děti jsou) od rodičů některé informace prostě neberou,

- na tyhle existence se konečně mění i pohled policie (a věřím, že je to i díky tomuto filmu).

Každý film má režiséra, který je pod ním podepsán a má nějaký rukopis. Pokud vznikne jakékoliv dílo a není z něj cítit osobnost tvůrce, je to špatně. Klusák je prostě Klusák (stejně jako poznáte film Menzela nebo Trošky). Kdyby po něm nic jiného nezůstalo, tak tohle udělal dobře.

9 5
možnosti
JK

Vy jste pořád přilepený na obrazovce televize a sledujete ustavičně ČT, nebo co, že vám vadí stále se opakující upoutávky na filmy a pořady? Když se dívám na televizi, uvědomuji si, že to dělám dobrovolně, a vždy mohu televizi vypnout. Aspoň můj televizor i ovladač mají zapínací a vypínací tlačítka. Vaše zařízení tyto vymoženosti nemají? Přiznám se, že mi reklamy a upoutávky také vadí, ale chápu, proč je tam různé televize dávají, takže to za sebe řeším tak, že se na pořady, které mě zajímají, dívám ze záznamu a reklamy a upoutávky přetáčím.

6 8
možnosti
Foto

a vás někdo nutí můj blog číst?

13 7
možnosti
OF

No, ještě že ta bába nemluví polsky. Dnes je moderní na Polsko kydat hnůj.

S tou dvanáctiletou máte pravdu. Také jsem si toho včera všiml.

8 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem Nabarvené ptáče viděl v kině. Kniha je hlavně o pocitech toho chlapce a to natočit moc nejde. A když vidím upoutávku na cokoliv 5x za večer tak si připadám jako debil, který nic nechápe.

14 1
možnosti
RK

Jen aby to bylo upoutávkami. Imho, která televize nevysílá upoutávky?

1 2
možnosti
Foto

Myslím, že v závěru, a možná nejen tam, se mýlíte. Vsadím se s Vámi o krabičku slanečků, že oba filmy budou mít obrovskou sledovanost. A také si myslím, že se mýlíte, když tvrdíte, že dokument V síti je něčím jiným, než je. Já ten dokument vnímám, jako bránu k potřebné diskusi s obrovským potenciálem. Nejen že otevírá oči některým dětem, které by ho měly vidět, ale hlavně jejich rodičům. I kdyby shlédnutí toho dokumentu zachránilo jedno jediné dítě a jeho osud od setkání s pedofilním dravcem, bude mí obrovskou hodnotu. A to jsem přesvědčený o tom, že ten dokument zachrání ne jedno dítě a jeho rodinu, ale nepočítaně takových.

13 2
možnosti
MV

uz se tak deje - viz jednani Policie CR na zaklade zkusenosti nekterych deti s dospelymi na siti

2 0
možnosti
Foto

Vážený autore, já už pomalu vzdávám zamýšlet se nad morální a společenskou odpovědností ČT. Jediným měřítkem „kvality“ je „sledovanost“. Tomu také odpovídá „obsah“. Takže cesta k bulváru je zcela otevřena. Je to taková zase specificky česká představa o veřejnoprávní televizi v demokratické společnost. Takže ve skutečnosti nemáme ani jedno a ani druhé. A většině občanů to jak vidno ani moc nevadí. Podvodníkům a kejklířům řadový občan stále fandí. Hlavně je i ochoten je platit.

4 6
možnosti
Foto

Není to blábol, pane Buriane, máte pravdu. Na výchovný a varovný film i V síti jsem se chtěla podívat, ale tím ustavičným omíláním nechutných reklamních šotů se mi úplně zprotivil. (I tou dospělou ženskou, která se neustále ptá, že je jí dvanáct, jestli mu to, tomu úchylovi, nevadí). U zrovna tak i s filmem Nabarvené ptáče.. R^A navíc - v nějaké kulturní rubrice jsem se do četla, že chlapec, který představoval to nešťastné týrané dítě, měl z natáčení všech těch hrůz, které mu tam naordinoval režizér Marhouul, těžké trauma. Než tři hodiny sledovat něco podobného, raději se půjdu projít do přírody. A co se týká televizních reklam? Některé jsou úplně stupidní a otravné - i když díkybohu ne ne všecky. Některé z nich se "přežít " přece jen dají.

13 7
možnosti
PK

Jen pro upřesnění ,"Blábol" použil pan Valíček, pan Burián nám zmizel , kamsi .....mimochodem pokud někdo použije toto slovo vypovídá to spíše o něm, než o autorovi...;-D

0 0
možnosti
OT

Tak teď vám fakt nerozumím a dost mě překvapujete.

1 2
možnosti
MV

prominte, pane Braune, ale tohle je fakt blabol. nic vic

21 7
možnosti
Foto

Nevím, ani jeden film jsem neviděl, pane Valíčku tak nemohu soudit

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy