Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dnes ráno jsem v PC našel starší můj článek na podobné téma a zveřejnil jej. Zdaleka není tak pěkný jako tento. Ale oba říkají totéž: Lidi neblbněte!

:-)

0 0
možnosti
DH

Četl jsem, a musím potvrdit, nejen že zdaleka není tak pěkný jako tento, ale je skutečně trapným.

1 0
možnosti
Foto

Svět by se měl vrátit do normálu?Co je ovšem ten normál?Z pohledu ženy,či muže muže být ten normál velmi rozdílný.Bude pro dnešní ženu normální svět,kde je jejím ukolem vyvařovat pro muže teplé večeře?A pokud jde o názor "moudrého" herce,který pokládá plastickou operaci své partnerky za duvod k rozchodu,tak bych řekl,že jde spíš o hloupost...

3 2
možnosti

Já se Töpferovi nedivím! Vidím to obdobně. Plastická operace je postavení se proti Pánu Bohu, nebo chcete-li proti přírodě. Lidi prostě blbnou na kvadrát! Je to prostě nesmysl, páni a dámy! Děláte to bez rozdílu pohlaví! A lékaři vám v té vaší ubohosti slouží! A mají z toho konečně dobře zaplacený byznys! Ale...

Jsem rád, že jsem starý. Přirozená krása ženy má svůj biologický význam. S plagiátem bych nikdy nechodil! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, na článek pana Poláka jsem včera narazila, naštěstí už večer, bez ochoty datlovat na mobilu reakci...ale nestačila se divit. Takové prapodivné, nesmyslné srovnání zásahu do intimity od cizího člověka a (s pravděpodobností hraničící s jistotou) atmosféry jisté hravosti, která může být s "hrou na flirt" klidně spojená ve skupině, která má svá vnitřní nepsaná pravidla se mi jevilo naprosto hloupé.

Resp. vyplozené někým, kdo, pokud ty situace neumí srovnat, má nejspíš problém sám, ať už se sebou nebo se světem.

No, dneska už mi nikdo k nohám velice nepadá (ledaže by spadl :-)) ), ale na dobu, kdy jsme si s kolegy laskavě "harašili" vzpomínám s velkým potěšením - a přitom za tím vůbec nic nebylo a moc mne pobavilo, že po čase tehdejší šéf přiznal, jak líto mu bylo, že se netroufal připojit. Podobné to bylo v různých partách, pokaždé trochu jiné, to podle toho "vnitřního konsenzu", který prostě zákonitě vznikal.

A vlastně kecám, že je to minulost. Pořád to platí. Jen prostě jemněji, neb pánové už "umí" a dámy dovedou odkazovat do patřičných mezí už dávno jediným pohledem...

No...prostě flirtu a opatrnému (raději po půlkrocích) vyjadřování zaujetí a možné touhy...zdar.

6 0
možnosti
Foto

Jo, jen tak mimochodem, Váš milý překlep mne pobavil, uznávám, že je to nepodstatné, ale zmínka, že muž pochválí parfém (no, to je OK) a účet mne v ranním ospalém vlaku nebezpečně rozchechtala. Jestli dostanu pokutu za rušení skoronočního klidu...tak si ji k Vám přijedu projíst :-)))

0 0
možnosti
Foto

Súhlasím s článkom. Ak je muž normálny (čo je 90% európskych mužov), nedovolí si dotknúť sa ženy ak ku tomu nedala podnet svojim správaním. A to predsa nie je obťažovanie.

Horšie je to s mužmi z iných nemenovaných kultúr, kde ich naučili, že podnetom je to, keď nie je zahalená a tú môžu rovno znásilniť.

1 3
možnosti
JK

To se hned pozná láska v Kristu.

0 0
možnosti
LF

L57u62k54a34s 24F30i14k29r

4. 1. 2019 3:38

s.Polaka bych nebral vazne, byvaly aktivni komunista nema moralni pravo vubec nic posuzovat.

2 0
možnosti
Foto

Správně, PRÁVO posuzovat VŠECHNO, mají pouze komunistobijci

2 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy